luiers

Bij ons in de winkel was 't in de aanbieding, heb 6 pak maat 1 en 6 van maat 2 gehaald. En als ik dan toch over hou, ik werk er zelf, dus ik ruil ze zo om voor een maatje groter. Maar ik denk dat je best wel veel nodig hebt.... Ik heb geen ervaring hoor.. :)
Liefs
 
Ja goede actie he die kruidvat luiers.
Ik heb 9 pakken! Ook gekregen van andere mensen.
Veel zwangeren om me heen dus geef ze wel weer weg.
Ik heb alleen nog newborn. Dus moet nog een maatje groter erbij halen.
 
ik sla helemaal geen luiers in, heb ze wel thuis liggen. wij gaan net als bij onze eerste weer katoenen luiers gebruiken is mij met onze dochter prima bevallen. je hebt er misschien iets meer werk mee, maar is wel goedkoper.
 
@trotse mam,
er heeft een artikel in de jongegezinnen hierover gestaan dat in combinatie met het wassen in de wasmachine, het water, je wasmiddel en de aanschaf het eigenlijk niets scheelde met elkaar.

Als je het fijn vind gewoon doen maar om de kosten hoef je het niet te laten.

 
@Betty, als je je emailadres geeft kan ik je die mail sturen!! Altijd lekker gratis hahah,

Ik begin ook met kruitvat, hoor daar veel goede verhalen over! Denk dat je het toch zelf moet ervaren.
 
ik gebruik ook gewoon pampers.
ik heb juist slechte ervaringen met kruitvat luiers, die zijn heel smal, en aangezien mijn dochter een hele flinke dame was/is. zaten ze erg slecht.
wij hebben bij de 1e geen maat 1 gebruikt, meteen bij maat 2 begonnen. maar dan hadden wij ook een meid van 11pond.
 
hier zal ik 1 pak newborn in huis halen en 2 pakken maatje 2.
Onze oudste 3 waren varierend van 8 tot 9,5 pond dus redelijk aan de maat. De middelste was het kleinst met zijn 8 pond en hij heeft newborn nog best lang gepast... de jongste was 9,5 pond en kon de newborn net het pak opkrijgen :)
Toen snel over naar maat 2 en ook vrij snel naar maat 3. Die maat heeft hij dan weer heeeeeel lang gedragen.

Tegenwoordig is er altijd wel ergens een goeie aanbieding.
 
Terug
Bovenaan