luiers

Poiuytrewq, dat bedoelde ik dus met dat de pasvorm afhangt van je kind. Mijn dochter van 3000 gram en smalle heupen en heel klein kontje zwom in pampers en de kruitvatluiers zaten prima.
 
ik heb bij de eerste wel diverse merken geprobeerd (krijg je vaak gratis bij verschillende kraampakketen) maar bij alle luiers, behalve die van pampers, kreeg ze uitslag.
dus nu gebruikt ze al bijna 2 jaar pampers en ik denk dat ik dat bij de 2e ook weer ga doen (nu 12 weken zwanger).
 
ik heb (geloof ik) 6 pakken maat 1 gebruikt....had een klein kontje, hahahaha, en ook een stuk of 6 maat 2. maat 3 heb ik langer gebruikt...een half jaar. En nu zit ik al lang op maat 4. Daar blijf ik voorlopig nog wel even op zitten.
En dan mag ik blij zijn dat hij zo lang op 1 maat heeft gezeten. De meeste geruiken maat 1 amper. Zoals ik al zei, mijn zoon had een klein kontje.

maar koop niet te veel van 1 en 2. je kunt heel snel nieuwe halen mocht het nodig zijn.

wel een tip....
ik dacht altijd dat luiers zo duur waren. Dus ik was van plan om een goedkoop huismerk te gaan kopen. Nou dat is eigenlijk helemaal niet nodig.
Tegenwoordig is om de maand de pamper in de aanbieden ( 3 halen 2 betalen) Je betaald dan +/- 6,70 per pak. Nou dan zijn ze vaak nog goedkoper dan een huismerk. Dus als ze in de aanbieding zijn sla ik een aantal pakken in en wacht op de volgende aanbieding. Daarbij krijgen wij (van de zwangerschapsboxen) vaak kortingsbonnen toegestuurd, waar je pamper ook goedkoop krijgt.
 
idd, newborn niet te veel inslaan, merkte bij de 1e dat hij er zo uit was!
Ik vind de luiers van het kruitvat super! vooral nu ze dunner zijn! laatst pamper in de aanbieding gehaald, maar toch veel minder schik mee, en ineens luier uitslag! Waar hij nooit last van had!
Als ik een keer bij de Aldi kom, neem ik daar ook nog wel luiers mee, die zijn ook prima vind ik!
 
Terug
Bovenaan