Luiers...

Hey meiden,

Eigenlijk hebben we altijd pampers gebruikt voor jochem.
Maar toen jochem naar maatje 5 ging vonden we het wat gortig worden want ja ze zijn natuurlijk wel wat duurder dan de goedkopere merken.
Nou we hebben een tijdje kruidvat en aldi luiers gebruikt maar jongens wat een ellende met aldi luiers kwam ons manneke geregeld nat uit bed en met kruidvat hou op schei uit elke ochtend drijf nat!!!
Nou daar kan ik niet tegenop wassen hoor....
Was ik met mijn schoonzus in de efteling en toen kwam het ter sprake en zij had het ook bij die van kruidvat.
Nou ondanks dat ik nog wat heb staan heb ik gelijk pampers gehaald (toevallig in de aanbieding ook) en voor ons geen ander merk meer wat een bagger die andere luiers...
En gekke is bij floortje waren aldi en kruidvat luiers prima........

liefs louise

Ik gebruikte bij mijn oudste altijd pampers, niks anders was goed en hield het. Voor Tim gebruik ik nu wel Kruidvat luiers, en die doen het bij hem perfect! Gek, hé?!

ja gek he....bij floortje kon ik ook alles pakken maakte niets uit.
Zal toch ook wel met dat slurfje van doen hebben ;-) hihi.
Ach het maakt me niet uit tis wel wat duurder maar goed niet anders en daarbij elke keer een was aan moeten zetten voor een nat pak bed enz ik weet niet wat duurder is.....

Hier in het begin wel kruidvat luiers gehad. maar idd ik moest hem minimaal 3 x perdag schone kleren aantrekken omdat ie drijfnat was. geen enkele luier is hier trouwens goed, want van de rest krijgt ie uitslag.. ook hier alleen maar pampers.

nooit geen pampers gehad maar de kruidvat vind ik waardeloos heb geen problemen met die van de aldi
maae gebruik nu die je bij de deka kunt kopen
die zijn erg fijn vind ik.

En ik ben juist een fan van de kruidvat luiers. Nooit dat hij doorlekt, of uitslag krijgt. Van de echte pampers wel. Daar plakt zijn zakje aan vast en raakt het ontveld. Misschien dat het komt omdat ik toch iets vaker dan jullie verschoon, maar ik heb er nooit geen last van en ze stinken niet zo hard dan die pampers.

Ik ben ook van de pampers, maar laatst een keer AH pampers gehaald en die gingen ook wel! Etos is ook nog wel te doen, maar het liefst pampers en dan maar gelijk inslaan bij leuke aanbiedingen!!

Ik ben ook van de pampers heb heel wat soorten gebruikt maar elke keer natte boel en bij de pampers niet..
De etos luiers ging ook wel goed alleen die zijn zo gruwelijk dik ethan beweegt er niet makkelijk door

Terug
Bovenaan