Luiers...

Ik koop eigenlijk altijd pampers, omdat die zo lekker dun zijn. Maar niet omdat Evy ergens last van heeft. Heb ook al huggies gehad, lidl luiers en bumbliesluiers (ofzoiets) die zijn van de Plus. Zijn voor Evy allemaal even goed, alleen mama heeft weer d'r spatjes ;)
Ik voel me bijna slecht in verglijking met oa supertje. Zo vaak doe ik Evy niet verschonen. Ik voel gewoon aan de luier om te kijken of ze een schone nodig heeft.

@cass85 ik ben zelf een pietlut hoor hahahaha. Maar hij heeft ook 3 poepbroeken per dag. En ja die laat je niet zitten. Daarnaast is het gewoon routine als hij naar bed gaat of erin gaat dat ik even snel een nieuwe luier aan doe. Ook lang niet altijd nodig hoor. Dan zit er maar een klein plasje in, maar dan ligt ie weer lekker droog in bed.

Ja dat van die poepbroek snap ik! Dat is bij Evy heel duidelijk. Als zij gepoept heeft ruik ik dat al als ik in de andere kant van kamer zit.
Haar poepbroeken wisselen van 1 tot 3 keer per dag.

Hier gebruiken we kruidvat merk(4+), waar het meeste in kan ideaal voor jongens zeiden ze bij de kruidvat nou ik moet zeggen ik ben zeer tevreden en heb nooit lekkage.
Hier wordt ook poepluier natuurlijk verschoond en verder voel ik ook eerst.

Hier gebruiken we kruidvat merk(4+), waar het meeste in kan ideaal voor jongens zeiden ze bij de kruidvat nou ik moet zeggen ik ben zeer tevreden en heb nooit lekkage.
Hier wordt ook poepluier natuurlijk verschoond en verder voel ik ook eerst.

Terug
Bovenaan