Luiers...

@supertje--> ging verschoon ook regelmatig maar ik ga echt 's nachts mijn wekker niet zetten om jochem te verschonen zodat tie 's morgens niet nat is ;-)

@dromertje--> dat kan ik me van de etos luiers idd ook herinneren bij floortje toen heb ze nu nog niet gehad maar dat is dus niet veranderd.

Wij begonnen met Etos maar die bevielen niet, toen kruidvat en die zijn erg fijn! Pampers gebruiken wij voor 's nachts want dan redden die van het kruidvat het ook niet..........

@secretmom Tjerk krijgt om 23.00 uur nog een fles, vandaar dat hij de ochtend dan wel haalt hahahaha. En zei het al in mijn andere topic, hier gaan er 7 per dag doorheen. Was ook niet als kritiek bedoeld hoor, maar dat had je wel door neem ik aan.

Ik heb nu wel voor 's nachts een maatje groter. Dus de 4+ en overdag het restant 4 nog even opmaken.

Nee joh dat beschouw ik niet als kritiek hihi supertje en idd grappig hoe elk kind weer reageerd op verschillende merk luiers. Bij Floortje kon ik ook alles pakken maakte niets uit....

Hier ook altijd kruidvat luiers, perfect! Heb bij m'n meiden ook wel eens huggies gebruikt, was ook goed, alleen bij Micah nu juist helemaal niet. Zo zie je maar weer wat dat verschilt.
Groetjes

Terug
Bovenaan