maandforums??

Hallo
Ik ben Anita, en ik heb mij net ingelogd.
Dus probeer ik even een berichtje te plaatsen. Ik zit normaal op het mei-forum, maar die kan de pagina niet weergeven!!???

Groetjes Anita
 
Hallo iedereen,

Ook ik ben helemaal de weg kwijt hierzo  ...
Wat een gedoe zo zeg!

Waar is het Mei 2005 (zwangerforum) gebleven???

En mijn naam is ook ingepikt....!!!!!

Groetjes Sun
 
Daar gaan we weer...poging   .......tig

Ik zit ook op het juni-forum te azen, bij mij staat er dat er een fout is opgetreden, bij jou ook Eefje?
Of ben ik te ongeduldig geweest en heb ik zelf het één en ander fout gedaan op de pc waardoor dat er nu staat?

Groetjes!........en nu maar hopen dat mijn berichtje ook in beeld kom, ander ga ik
 
quote: Mosy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2005 16:02:29'));

Daar gaan we weer...poging   .......tig

Ik zit ook op het juni-forum te azen, bij mij staat er dat er een fout is opgetreden, bij jou ook Eefje?
Of ben ik te ongeduldig geweest en heb ik zelf het één en ander fout gedaan op de pc waardoor dat er nu staat?

Groetjes!........en nu maar hopen dat mijn berichtje ook in beeld kom, ander ga ik



 
neee, mosy niet weggaan, ben blij dat ik eindelijk een bekende zie, bij mij komt er ook te staan dat er een fout opgetreden is, dus het ligt niet aan ons, duimen dat het juni-forum het weer snel doet(en alle andere natuurlijk ook)
 
quote: Mosy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2005 16:15:24'));

hey ben ik weer, jij ook nog?



ja ik ben er nog, hahaha, het is opzich wel grappig zo, met die poppetjes enz.
 
Sorry, maar ik moet er vandoor, zoontje ophalen bij het dagverblijf, ben in ieder geval bilj dat we elkaars berichten over en weer hebben kunnen lezen, da's dan alvast gelukt.

doeiiiii
 
Terug
Bovenaan