maandforums??

quote: Mosy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2005 16:17:58'));

Sorry, maar ik moet er vandoor, zoontje ophalen bij het dagverblijf, ben in ieder geval bilj dat we elkaars berichten over en weer hebben kunnen lezen, da's dan alvast gelukt.

doeiiiii



oke, doeiiii, hahahaa
 
hee sun!!!...
jou ken ik van het mei forum, ben daar zelf ook van, met een beetje gedoe heb ik mezelf weten in te loggen..... verder nog niet echt bekenden gezien geloof ik.. alles goed verder??.. met mij wel hoor.. nou we zien mekaar weer snel hoop ik, een dag niet op het forum en ik mis het nu al .... hahahahahah.... hormoooontjes????????
nou groetjes van margreeth doei doei
 
hey allemaal,

hier ben ik dan ik ben marianne25 van het maart forum, maar goed deze naam is ook al ingepikt ik heet nu marianne1.

ik krijg ook een hoop fout meldingen en kom nergens in alleen deze geef mij het oude forum maar terug.Ik vond dit een rompslomp van niks. en vraag wat ze er mee op schieten, tja anoniemen heb je nu niet meer, maar andere problemen dienen zich aan, zoals dat je geen enkel berichtje meer ziet bij de maand forums en alle vorige berichten zijn weg.

hoe moet je nu eigenlijk iemand nog steunen als je de berichten niet meer ziet en niet weet waarvan het is.

hopen dat ze het snel oplossen, want ik loop overtijd en kan niet eens me verhaal kwijt, laat staan een bevallings verhaal straks.

groetjes marianne1 40,5 wkn
 
quote: Sun reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2005 08:24:55'));

Margreeth,

Het mei 2005 forum doet het hoor...we zijn nu nog met zn drietjes en missen de rest...hahaha
Hoop je daar snel te zien.

Groetjes Sun



 
ik snap er echt helemaal geen ... piep ... van hahahah....... bijna alle forums doen het weer behalve de mijne... het meiforum dus!!... hoe kan dit nou, andere mensen komme der wel op. wie weet raad, heb al tig keer geprobeerd, en opnieuw inloggen help ook al niet... grrrrrrrrrrr

margreeth
 
Terug
Bovenaan