Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hallo, zag dat er januari en februari stoppers zijn, dus ik dacht dan open ik er ff eentje voor maart  Ik ben zelf net sinds gisteren hier op het forum, nadat we een paar dagen geleden hebben besloten te gaan voor ons 1e kindje. Heel spannend allemaal en nog wennen en ontwetend. Ben benieuwd wie er nog meer in maart gestopt zijn.

Gr. Nathalie

hoi nathalie wij gaan nu ook stoppen met de pil mijn menstruatie is bijna gedaan en dan begin ik niet meer met een nieuwe strip!!!! wordt weer spannend wij hebben al een zoontje hij wordt volgende maand 1 jaar en voordat ik van hem zwanger was heeft het negen maanden geduurd!!! dus ben benieuwd hoelang het nu gaat duren. en ik stop ook met de pil omdat ik een hele onregelmatige cyclus ervan krijg dan gaat het goed en dan weer niet wordt er gek van maar het zal ook wel komen omdat ik na de zwangerschap heel veel ben afgevallen. spannende tijden dus...........

groetjes miranda

Hallo, ik ben ook nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen.
Ik ben Blub, 23 jaar. ik woon samen met mijn vriend van 27 en we stoppen over  8 dagen met de pil. Erg spannend!
Mijn vriend vindt het misschien nog wel spannender dan ik en hij is nog wat onzeker. (Komt het allemaal wel goed, kunnen we het betalen, waar vinden we goede kinderopvang...?)
Gelukkig hebben we samen wel al flink nagedacht over dit soort vragen, dus we gaan er nu echt voor.

Blub

Spannend allemaal hè. Mijn vriend kwam er zelf mee. Echt heel lief. Ik was helemaal ontroerd. Laatst zag ik bij de V&D een slinger met hoera een jongen, die was 50 cent en dacht ach die neem ik mee je kan nooti weten in de toekomt. En een foto album van Anne Gedes heel leuk. En een paar weken later komt vriend lief met de vraag, hihi. Ik had zelf zo iets van ach dat duurt nog wel ffies enzo. Ik was er wel steeds meer mee bezig. Een oud schoolvriendin heeft een kleine van inmiddels 13 maanden. En als ik daar ben merk ik gewoon dat ik helemaal straal enzo, hihi. En mijn vriend gaat ook zo leuk met hem om. Toen we op kraamvisite gingen, die kleine in zijn armen *smelt smelt* *zwijmel zwijmel* hahah. En nu zijn we zelf bezig om een kleine uk  te krijgen. Gek idee wel hoor.

Gr. Nathalie

Klinkt als een geweldige vriend!
Vind het ook zo lief om te zien hoe mijn vriend met de kleine van onze vrienden om gaat. In het begin nog een beetje onwennig maar nu ze wat groter en 'steviger' is, vind 'ie het geweldig om met dr te spelen.

Leuk hé, om alsvast spulletjes te 'verzamelen'.
Vind het ook zo leuk om op kinderkledingafdelingen te gaan kijken.
Lieve kleine sokjes, truitjes en broekjes...
Nog (veelste) vroeg om dat soort dingen te kopen maar wel leuk om bij te zwijmelen.

Groetjes Blub

Oh dat zwijmelen doe ik ook al een tijdje hoor. Maar nu komt het voor ons zelf wel dichterbij om naar die dingen te gaan kijken, hihi. Nou ja we zijn natuurlijk nog niet zwanger, dat kan nog wel paar maanden duren. Maar ach alles heeft zijn charmes hè. We zijn net begonnen dus laat ik maar niet te hard van stapel lopen, hihih

Gr. Nathalie

hoi hoi ik weet precies hoe jullie je nu voelen!! spannend allemaal ik krijg het idee van een tweede kindje nu ook niet meer uit mijn hoofd en denk weer terug aan toen ik van de eerste zwanger wilde worden,het laat zich niet dwingen helaas elke maand wordt nu weer een spannende maand,ondanks dat er hier al eentje rondkruipt komen de kriebels weer. groetjes miranda

Terug
Bovenaan