Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Welkom Anne & AvdA,

Hoelang duurde het voordat jullie van de eerste zwanger waren Anne? Wij hebben 12 maart besloten te stoppen met de pil. Ik was al ongesteld geweest en nog niet weer begonnen dus tis allemaal ff afwachten. Aangezien jarenlang de pil heb geslikt en niet weet wat mijn cyclus is.
Fijne tijd hier op het forum en hopelijk zijn we snel allemaal zwanger!
Gr. Nathalie

Hallo Allemaal!!

Na 10 jaar samen waarvan 5 maanden getrouwd hebben we besloten om zwanger te worden!!

Aanstaande donderdag slik ik mijn laatste pil.
Wij gaan dan voor ons 1e kindje!!

Heel spannend allemaal, maar ik hoop dat we veel aan elkaar hebben.

Tot gauw
X Teuntje81

voor alle nieuwe mensen welkom!!!!!!!! en dat we inderdaad maar snel zwanger mogen raken!!!!! ik ben eens benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden hopelijk heb ik meteen een regelmatige cyclus! ik ga er niet vanuit aangezien ik voor de eerste ook geen regelmatige cyclus,een meevaller zou leuk zijn maar we hebben het helaas niet zelf in de hand je lichaam kan je soms voor de gek houden,ik wens iedereen veel klusplezier en we houden elkaar op de hoogte!!!

groetjes miranda

Hallo Nathalie,

ik was na 2 maanden klussen zwanger van Levi, ik dacht dat het wel langer zou duren omdat ik jaren aan de pil ben geweest. Maar gelukkig was het (bijna) meteen raak (hopen dat dat nu ook zo is)

Groetjes Anne

Ohhh das positief zeg, dat geeft me weer een beetje hoop, hihi. Ben namelijk ook al jarennn aan de pil, maar je hoord idd wel meer dat het dan ook wel vrij snel RAAK kan zijn, hahah. Weltrusten dames en fijne dag morgen!

Gr. Nathalie

Hoi,

Ik was al even mee aan het lezen, maar dacht, kan er net zo goed wat bij zetten.
Onze dochter is op 27 augustus van het afgelopen jaar geboren.   Dit vinden wij beiden zo leuk dat we nu hebben besloten om voor een volgende te gaan.
Alleen heb ik tot 6 maanden in ieder geval 2 voediingen borstvoeding gegeven, en ben ik niet ongesteld geweest.
Ben dus nu dubbel op zo nieuwsgierig............ Want ben tot op heden niet ongesteld geweest.

Hallo,

Wij gaan er ook voor sinds maart :)
Ik ben Nancy, 22 jaar oud. Mijn vriend en ik zijn 6.5 jaar samen.
In mei gaan we trouwen en hopelijk vlug een kleintje erbij..

Succes allemaal..

liefs

Terug
Bovenaan