Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

hoi nathalie het heeft toen bij mij 9 maanden geduurd!!! werd er soms gek van ben toen in oktober van dat jaar geestopt met de pil en het duurde lang voordat ik de eerste keer ongi werd!! dit heeft zo nog een tijdje geduurd maar vanaf maart/april werd de cyclus regelmatig en eind juni/begin juli was ik toen zwanger! ben benieuwd hoe het nu gaat had eigenlijk afgelopen donderdag met een nieuwe strip moeten beginnen maar heb het niet gedaan spannend mijn man vind het weer leuk en spannend en ik ook! hoe is jouw cyclus? groetjes miranda

Hoe oud is jullie 1e kindje? Jongetje of Meisje?
Dit word ons eerste kindje. Net deze maand gestopt met de pil, dus allemaal heel spannend en kweet nog niet echt hoe mijn cyclus is. Deze maand maar ff afwachten. Ga er niet van uit dat het in 1x raak zal zijn, maar je weet maar nooit hè, hihih. Nee zelf denk ik dat het wel een paar maanden zal duren. Waarom weet ik ook niet, maar dat zegt me gevoel. En ach oefenen is ook niet erg hè, niks mis mee. Maar tis nu toch wel beetje anders allemaal. Vroeger dacht ik altijd, pff nu alweer ongesteld en nu duurt alles zo lang, haha.

heey hoi allemaal,

me man en ik willen nu ook voor ons eerste kindje gaan. ik vind het allemaal beetje spannend en heb al vanalles uitgezocht. heb eerder een mk gehad maar toen wist ik niet eens dat ik zwanger was en dat was niet gepland maar het was wel welkom. heeft iemand nog wat tips? ik ben nog niet altijd helemaal regelmatig...

groetjes mij

Welkom Eppiej, jeetje een miskraam, dat lijkt me echt afschuwelijk. Hoop dat nooit mee te hoeven maken. Goed zeg dat jullie nu voor jullie eerste kindje gaan. Spannend is dat hè. Ik zit ooks teeds heel veel te lezen, kweet ook allemaal niet hoe het gaat. We wachte maar gewoon af en lekker hier kletsen en informatie op doen. Geniet er lekker van!

Gr. Nathalie

hoi nathalie wij hebben een zoontje hij heet milan en is echt een boefje een heerlijk mannetje!!! ik weet wel een ding ondanks dat het moeilijk wordt wil ik er deze keer iets minder mee bezig zijn,de vorige keer dacht ik er dag en nacht aan om zwanger te willen worden en dat is niet bevorderlijk hoe minder je er mee bezig bent hoe eerder het lukt geloof me ik heb het meegemaakt ik was er ook veel te veel mee bezig testen en ovulatietesten en noem maar op en op een gegeven moment zeiden mijn zus en moeder je moet het proberen van ja af te zetten gewoon lekker doorleven die zwangerschap komt echt wel toen dacht ik makkelijk praten mijn zus was toen net bevallen maar ja hun raad toch opgevolgd en wat bleek twee maanden later hartstikke zwanger!!! dus nu probeer ik het ook zo te doen moet wel toegeven is weer moeilijk......

groetjes miranda

Ohhh leuke naam. Die vind ik ook zo leuk. Maar een vriendin van me heeft haar zoontje 13 maanden geleden al Milan genoemd. Voor een ander prate zeg je altijd van misschien moet je er niet teveel mee bezig zijn. En nu het je zelf aan gaat, hihih. Ik vind het hier wel gezellig op het forum. De eerste dagen dat we besloten hadden te stoppen met de pil was ik er idd heel veel mee bezig en toen heb ik mezelf ff terug gevloten. Mijn gevoel zegt dat het wel een paar maanden kan duren, maar wie weet hè. We wachten het allemaal maar rustig af. Het is een voorrecht om zwanger te mogen worden, dat heb je helaas niet zelf in de hand.

Fijne zondag nog en geniet er lekker van!

Gr. Nathalie

hallo Meiden,

ik sluit me bij dit clubje aan, ik moet nog 2 weken de pil slikken en dan gaan wij voor nummer 2.
Over 3 weken wordt mijn zoontje (levi) 1 jaar. En ik en mijn vriend vonden het wel een mooie tijd om te gaan klussen voor nummer 2.

Hoop nog veel leuke verhalen van jullie te horen (en hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!!!!!)

Groetjes Anne

Hallo allemaal,
Ik ben afgelopen donderdag (13 maart) gestopt met de pil
Nu moet ik nog ongesteld worden en dan is het afwachten!
Vind het ook allemaal heel erg spannend!
Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!
Groetjes!

Terug
Bovenaan