Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

hallo allemaal,

ik ben 18 maart gestopt en ondertussen al een keer heftig ongesteld geweest, bleh!!!

maar goed, lijkt me wel gezellig om hier mee te kunnen kletsen! is echt moeilijk om het stil te houden, alleen m'n vriend en ik weten dat we er mee bezig zijn....

ik ben 27 jaar en hij 34, we kunnen niet wachten tot we 2 streepjes op de zwangerschapstest zien!!!   na het verwijderen van m'n mirena spiraaltje al na drie weken, drie testen gedaan....oeps....allemaal negatief en dat klopte, want paar dagen erna dus rode duiveltje!

maar nieuwe kansen en goed geklust...dus afwachten maarrr!!!

succes voor alle anderen, wat is het toch energieslopend om met zoveel verwachting en hoop rond te lopen en het stil te houden he!!

hallo parent2b,

Welkom bij onze super topic!!!!

Leuk dat je met ons mee komt kletsen!!!!

Veel suc-6 met het maken van jullie liefdes baby!!!!!!!!!!!!!!

Kus mama22

trouwens heb best veel en vaak last van maagzuur laatste dagen.....hmmm  

Hai Meiden, ik reageer ff in delen als jullie het niet erg vinden, want mijn geheugen laat me beetje in de steek de laatste dagen en ben beetje verstrooid op het moment.

Leuke bannertje heb je gemaakt Boeffie. Heb je leuke dag gehad vandaag? Hoe staan de vorderingen in het nieuwe huis? Wanneer kunnen jullie over is daar al zicht op? Moet er nog veel gebeuren?

Gezellig dat je ff weer komt kletsen cory. Ik las in de topic kluskippies dat Antionette vanmiddag ook jou vraag stelde over tussentijds bloedverlies. Ik heb geen idee. Misschien kan je eens informeren bij ha? Een streepje is idd een streepje, maar bij mij was de controle streep van de test niet goed zichtbaar, dus dat vind ik wat anders. Ik ga morgen ochtend opnieuw testen. We zijn inmiddels weer een paar dagen verder hè. Maar ik verwacht negatief te testen. Maar wil het toch wel weten voordat we lang weekend naar Luxemburg gaan.

Liefs Nathalie

Hi MamaJM, gezellig dat je teken van leven geeft, wel lief zo na het weekend. Wat maakt de maandag drukker dan andere dagen? Wens je fijne dage ondanks dat je moet werken las ik. Ik ben een lang weekend weg vanaf morgenavond dus mijn lappentekst hoef je in elk geval niet bij te houden, hiih

Liefs Nathalie

Nog maar ff het laatste deel dan, hihih. Ik ben online Mama22 dus posten maar. Het komt omdat ik vanmiddag naar mijn nichtje geweest was. Haar been is in het gips al voor 3,5 week. Ze geopereerd aan haar enkelbanden die zijn ingekort, omdat ze zo mega vaak door haar enkel klapte. Ze heeft nu sinds donderdag gelukkig loopgips, daar word het allemaal wat makkelijker van. Ze vertelde me dat ze volgende week donderdag het koopcontract van hun huis kunnen ondertekenen. Of ik ff met haar mee wou na keukenzaak om keuken uit te zoeken. Ik had alweer ja gezegd voordat ik me bedacht van ohh dus ik kan weer chauffeur spelen. Ik zou eigenlijk met mijn oma de stad in, dat wou ze graag, maar gezien het weer is dat niet echt wat hè. Dus dat hebben we verplaatst. Daar was ik wel blij om en dan spreek ik toch weer wat af, domme ik, hihih.

Gezellig dat je met ons meekletst Parent2be, welkom. Jeetje al 3 test gedaan meis. Word je daar niet alleen maar meer onzeker van? Geniet er gewoon van en geef je lichaam de tijd. Dan komt alles vast goed. Wens je fijne gezellige tijd hier! Wanneer is je NOD (Niet Ongesteldheids Dag) dan kunnen we je ff in ons lijstje opnemen als je dat leuk vind?

Pff om 5.00 uur de wekker al. Ik vond het al balen dat die van ons om 7.00 uur ging, grr. Was nog zo moe. Eigenlijk ook te laat gaan slapen, maar ja vond het allemaal zo spannend wat er vandaag weer gezegd zou worden over die baan. Blijkt die man van het uwv met vakantie, en heb nog steeds niet definitieve uitsluitsel, het word allemaal beetje afwachten ivm het uwv enzo. Terwijl als ik er goed over na denk gewoon de helft onzin is dat ze daar op wachten. Ze willen of ze willen me niet toch? Er zitten voor hun zoveel voordelen aan omdat ik arbeidsgehandicapten status heb. Dus tja. Heb wat info uitgedraaid van de uwv site. En die aan de baas gegeven, die laat het weer aan zijn vrouw lezen, want die is tot nu toe degene die niet duidelijk genoeg is. Morgenochtend heb ik nog fysio zwemmen, dus dan zie ik de baas na afloop nog wel ffies. Dan nog maar eens ff vragen, waar het wachte nu op is, en wat mijn voorlopig toezegd word. Hoe hij het wil gaan doen als ik er niet meer ben, want ze hebben wel hulp nodig. En dan kost het ze meer dan mij in dienst nemen. Maar ja, tis afwachten en onzeker onzeker! En dubbel wat ik nou zou doen, wachten tot het goed komt, of alvast verder kijken en informeren bij een leuk winkeltje hier tegenover, die het steeds drukker krijgen, maar daar had ik geloof ik ook al iets over verteld hier. Moeilijk moeilijk.

Morgen ochtend ga ik testen en kom dat jullie nog zeker vertellen voordat ik morgen avond vertrek naar Luxemburg. Strakkies nog ff lekker zwemmen. Morgen ochtend om 8.30 uur al therapie zwemmen. Het kan zijn dat ik voor die tijd langs kom om het te vertellen of pas na die tijd. Maar dan moeten jullie maar ff op de wacht liggen, hihih.

Fijne avond allemaal, liefs Nathalie

Hahha ik was toch nog aan het typen hoor Mama22, dus je hebt dalijk weer wat te lezen. Ik ga tegen 20.00 uur ff zwemmen, maar ben hier vanavond ook nog wel te vinden denk ik. Het is immers mijn voorlopig laatste kletsavondje met jullie. Hahha ja denk ook wel dat het stil gaat worden zonder me. Me niet teveel missen hè Maar ja als jullie heel veel typen heb ik ook weer zoveel te lezen, maar ook dat is wel weer leuk.

Tot strakkies!

=X= Nathalie

Terug
Bovenaan