hey
nou ik ben weer op de hoogte, wat een verhaal joh nathalie je hebt al heel wat mee gemaakt in je leventje, hoop voor je dat er heel binnenkort een lichtpuntje komt door de komst van een kleintje. en dat je je wat betr gaat voelen lucht maar lekker je hart hier, we leven allemaal met je mee en met de andere meiden natuurlijk.
kipling jammer dat de rdtjes zijn gekomen maar nu weet je wel waar je aan toe bent, succes in de volgende ronde.
en ik weet ff niet meer wie er nou getest hed met een vaag licht streepje, maar ik las op de test die ik heb leggen van predictor dat als je een heel vaag licht streepje ziet je ook al zwanger zou kunnen zijn, dus ik denk dat elke test wel weer anders werkt
en meiden ik ben getrouwd en het was echt een super dag vond alles zo mooi en bijzonder
gewoon jammer dat de dag voorbij was, tis echt een van de mooiste dagen van je leven, dus mijn advies gewoon lekker trouwen ( in de toekomst)
hoi iris welkom op het forum, ik ken dat mijn man is de ene keer ook wel enthousiast en de andere keer hoor ik hem er niet over en lijkt het hem niks te doen, maar zo zijn mannen neem dat maar van mij aan, wij krijgen gewoon meer die moeder gevoelens sommige mannen hebben dat gewoon minder dat ze er mee bezig zijn of aan denken en inderdaad denken ze dat ze een hoop op moeten geven, maar dat ligt er aan vind ik hoe je zelf bent.
nou meiden fijne dag nog tot gauw