Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

ha ladies, was k weer, vandaag een thuiszit dagje , vanwege de verflucht. Heb net een banner gemaakt, geinig! Het is hier trouwens rotweer, maar ik hoopte er een beetje op vanwege mijn hooikoorts, stukken minder last vandaag hihi... maar voor jullie hoop ik dat t zonnetje snel weer schijnt. Ik heb net de nieuwste Grey's anatomy zitten kijken, bleek wel dat ik niet zo heel erg goed tegen bloed en wonden kan op t moment. Ik was vanochtend echt de sigaar met de misselijkheid, zakt nu wel weg pfiewwww...

hoe is het verder met jullie?
groetjes boeffie

hoi hoi
hier ben ik weer even, ik heb een hoop terug te lezen, drukke dagen gehad ik denk stuur eerst ff een berichtje ga zo ff alles terug lezen, nou hier niet veel nieuws gister was mn laaste dag van mn menstruatie nu nog  beetje oud bloedverlies, dus we gaan weer voor een nieuwe ronde. ik heb wel sinds 2 maanden ofzo wat licht bloedverlies na het vrijen de dag daarna ook nog, hebben meer meiden deze klachten?? ben vorig jaar bij de gynacoloog geweest ivm met tussentijds bloedverlies kwam uiteinderlijk van de pil heb toen allerlei onderzoeken gehad en dat was allemaal goed, maar toen had ik dit nog niet vind het wel vreemd. heb wel ergens gelezen dat het van de baarmoedermond kan komen deze bloed namelijk heel snel bij aanraking.
nou meiden ga zo eerst ff al jullie verhalen lezen, ben benieuwd of we weer een zwangere er tussen hebben
liefs van mij

hey
nou ik ben weer op de hoogte, wat een verhaal joh nathalie je hebt al heel wat mee gemaakt in je leventje, hoop voor je dat er heel binnenkort een lichtpuntje komt door de komst van een kleintje. en dat je je wat betr gaat voelen lucht maar lekker je hart hier, we leven allemaal met je mee en met de andere meiden natuurlijk.

kipling jammer dat de rdtjes zijn gekomen maar nu weet je wel waar je aan toe bent, succes in de volgende ronde.

en ik weet ff niet meer wie er nou getest hed met een vaag licht streepje, maar ik las op de test die ik heb leggen van predictor dat als je een heel vaag licht streepje ziet je ook al zwanger zou kunnen zijn, dus ik denk dat elke test wel weer anders werkt

en meiden ik ben getrouwd en het was echt een super dag vond alles zo mooi en bijzonder
gewoon jammer dat de dag voorbij was, tis echt een van de mooiste dagen van je leven, dus mijn   advies gewoon lekker trouwen ( in de toekomst)

hoi iris welkom op het forum, ik ken dat mijn man is de ene keer ook wel enthousiast en de andere keer hoor ik hem er niet over en lijkt het hem niks te doen, maar zo zijn mannen neem dat maar van mij aan, wij krijgen gewoon meer die moeder gevoelens sommige mannen hebben dat gewoon minder dat ze er mee bezig zijn of aan denken en inderdaad denken ze dat ze een hoop op moeten geven, maar dat ligt er aan vind ik hoe je zelf bent.

nou meiden fijne dag nog tot gauw

Hoi hoi meiden, daar was ik ook weer us pfff altijd druk hier op maandag.... maarja nu ff zitten.. ga zo wel weer verder he...
Allemaal lekker bijgeklets vant weekend las ik... nog niet echt zwangeren hier erbij?? jammer hoor.. al dat negatieve getest..maar ik bedenk me.. volgende maand is het mei!! en men zegt altijd: in mei leggen alle vogels een ei! nou in dit geval dus..in mei bevruchte alle zaadjes een ei!!! hahahaha vind m zelf wel goed!?! jullie?! hopelijk veel zwangeren de volgende maand!!! zelf zit ik ook onderhand zwat weer op de wachtbank. ik moet eerlijk bekennen dat ik er nauwelijks mee bezig ben. ik verwacht gewoon niet dat ik zwanger ben deze keer al hebben we toch wel regelmatig geklust..we wachten gewoon af he.. meer kan je niet doen dacht ik.
Ik ben nog ff druk, dacht ff teken van leven laten horen, omdat ik van de week best veel moet werken en die feestdagen enzo, dus zit ik vast niet veel achter de pc. nu ga ik nog ff de was opvouwen, zo ff naar t dorp, komt n vriendin ff bakkie doen, en dan ist alweer avond en moet ik werken.. dus zo'n dag vliegt..hihi vandaar helemaal geen tijd om stil te staan bij zwanger worden enzo.. we zien wel...
Meiden ik denk echt wel aan jullie hoor, maar heb gewoon ff wat minder tijd om mee te kletsen.. ik hoop als ik weer kijk van de week dat er glitters int rond vliegen voor een aantal van jullie!
Liefs mij en klusze maar weer en voor de wachtbankers sterkte! en diegene met rd'tjes ook... pfff das nooit lekker, hopelijk verdwijnen ze snel weer, klussen is nuttiger, hihi..
doei doei. knuf ikku

Hallo dames,

Eindelijk weer thuis naar een dagje had werken. Vanmorgen ging om 5 uur alweer de wekker. pfff was vroeg na een weekje vrij.
Ben echt moe nu.

Hier nog geen teken van rd-tjes. Heb wel het idee dat mijn buik wat dikker/harder is. Maar ga er nog altijd van uit dat de rd-tjes komen, want ik voel niks anders dan normaal. Heb wel het idee dat de witvloed wat dikker en slijmeriger is  (sorry voor de details).
Ach jah we wachten maar af.

Wat een vies weertje maar vandaag....ga straks ff een trui aan doen.

Kus mama22

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08

Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Zazoutje, 25 jaar               2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                   2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Mamma22, 22 jaar          2e ronde - 1e kindje           26-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Hi meiden,

Wat een vies weer vandaag he? EN dat na zo'n heerlijk weekend!
Volgens eigen berekening zou ik afgelopen zaterdag eisprong gehad hebben maar voor mijn gevoel (buikpijn aan de linkerkant) was dat donderdag al.
Nu ben ik sinds zaterdagavond continue misselijk en opgeblazen. Raar toch? Stel al dat het zo zou zijn dat mijn eitje bevrucht is, dan kan ik nu toch nog geen symptomen hebben???? Ach, misschien word ik wel gewoon beetje ziek, kan natuurlijk ook!

Moet nog zeker 3 weken wachten tot testen...

Groetjes,

Miss Dovie

Terug
Bovenaan