Maart 2009

He meiden

Even niet meer hier geweest en wat kwekken jullie erop los zeg.....hahahhaha wel erg gezellig!!!
Leuk om te zien dat er al zoveel meiden zijn die in Maart een kindje verwachten, leuk om al die verhalen te lezen en wat is het allemaal toch hekenbaar die kwaaltjes en onzekerheid.

Ik ben op moment druk met de voorbereiding van de eerste verjaardag van mijn dochtertje. Best spannend allemaal. Telkens de gedachtes dat ik vorig jaar met een dikke trommel liep en nu al een heel mensje aan tafel staat is echt onwerkelijk. Het gaat echt zoooooooooo snel allemaal.

Hier gaat alles prima, voel me super goed en heb weinig klachtjes.........mijn onzekerheid ebt een beetje weg. Terwijl ik maar al te goed besef dat er nog vanalles mis kan gaan, ben per slot van rekening pas woensdag 6 weken.
Vandaag ga ik de VK bellen en ben erg benieuwd wanneer ik mag komen, i.v.m vakantie.

Ohja waar ik vandaan kom: Ik hou het nog even een beetje oppervlakkig i.v.m anonimiteit ik woon ergens in gelderland.

MamaTT Lijkt me echt zo bijzonder een tweeling. Kan me voorstellen dat je snel een echo wilt om te kijken of het er nu een of twee zijn. Wat als het er nu twee zijn, hebben jullie daar de ruimte voor of moeten jullie verhuizen of verbouwen??
Succes met de echo!!

Iedereen een hele fijne dag!!
Tot snel.

Groetjesssss

Hallo,

ik woon 3 jaar in Duitsland. In het noorden.
Hier is de gezonheidszorg ook allemaal anders dan in Ned. Ik heb al 2 echo's gehad (inwendig) en ben nu 6 weken en 1 dag.
's avonds zitten mijn broeken ook niet lekker meer. Heb mijn positiebroeken al opgezocht en uitgewassen, nu moeten ze alleen nog drogen, hahaha!

Groetjes,

Dag meiden?

Hoe is het?
Jammer dat er nog geen maart forum is. zou wat makkelijker praten! Maar we doen het hier nog maar even mee..zou toch niet zo lang meer duren.

Ik ben echt zo benieuwd wanneer ik ben uitgerekend! Donderdag over een week naar de verloskudige en zij heeft geen echoapparaat, dus waarschijnlijk pas met 10 a 11 weken een echo. Dan weet ik pas echt hoe ver ik ben. dat vind ik wel spannend.

Verder gaat het heel goed. Mijn zoon (bijna 9 maanden) houdt me wel bezig, dus veel tijd heb ik niet om over zwanger zijn na te denken!
Heb het idee dat ik toch een stuk minder  beroerd  ben dan bij Joris.  Maar toen was ik er ook 24/7 mee bezig en nu veel minder. Toen ook  vooral 's avonds misselijk, nu dan ook af en toe  een vlaag van misselijkheid.

Groetjes  

Een voorzichtige aanmelding. Ben pas 5 weken en volgens mijn berekening op 16 maart uitgerekend.
Ik heb last van extreme moeheid en verder af en toe een vlaag van misselijkheid en mijn darmen doen raar.

groetjes Mariska
mama van Feline

Hoi allemaal,

Wij gaan vandaag voor twee weken naar Frankrijk op vakantie, even lekker uitrusten. Ik hoop dat we allemaal twee gezonde, gelukkige weken hebben en kijk er al weer naar uit om over twee weken verder te kletsen!

Groetjes,
Juf

Miekje82,

ik ervaar dit een beetje hetzelfde als jij.
Bij mijn vorige was ik hier ook constant mee bezig, nu toch wel een beetje minder.
Nu, ik heb ook vlagen van misselijkheid.
En bij mijn dochtertje was ik heel dagen misselijk. Ik moet wel zeggen dat ik bang heb dat het mis zal gaan. Want mij geeft die misselijkheid een beetje het gevoel dat alles goed zit. En nu heb ik zoiets van Ach ja, das waar ook, ik ben zwanger. Maar ik voel er helemaal nog niks van... Mijn broeken zijn wel te klein. Ik kon het niet meer zwijgen en van de moment dat ik het vertelde zei iederee: 'Ik dacht het!' Omdat ik echt op korte tijd een dikke buik heb gekrege. Heel gek op zo'n korte tijd al zo'n buik. Wat wordt dat???

Juf80,
GENIET MAAR VAN JE VAKANTIE!!!

Liefs,
van ons...

He hoi

Hoe is het met de meiden hier??
Alles nog in orde?

Maris: Welkom hier!!! We achtervolgen elkaar wel zo he!! hahahaha wel erg gezellig.

Hier alles nog prima.
Gister de VK gebeld en ik mag a.s. dinsdag 22 juli al komen. Dan heeft ze het echo apparaat ook aanstaan, dus maakt ze meteen een echo, zei ze!!
Dus echt al heeeeeel snel.
Ben echt zooooo benieuwd!!

Willen jullie trouwens weten wat het wordt, bij een pretecho of de 20 weken echo?
Wij hebben er voor gekozen, om net als de vorige keer het niet te willen weten. Hoewel het wel heeeeel moeilijk was om mijn nieuwgierigheid te bedwingen, vind ik de grote verrassing wel heeeeel bijzonder.
Nog een weekje geduld hebben dus en dan hopen dat we een mooi kloppend hartje zien.

Tot later!!!!

Liefs

Hallo allemaal,

Ik ben nu waarschijnlijk zo'n 6 weken. Ik heb nu 2 keer een test gedaan en allebei waren ze positief. Gelukkig maar. Ook bij ons na bijna 2 jaar raak.
Maar ja, alles nog zo pril. Je durft het bijna nog niet te geloven.

Maart is dus de maand voor ons van 2009..

Terug
Bovenaan