Maart 2009

Damn!

Wat voel ik me toch onzeker! Ik word er gek van en ook steeds meer depri. Ik heb eigelijk iedere dag wel irri steken in mijn buik soms ook 's nachts...Ik voel me dan echt ff slecht, maar het trekt ook wel weer weg. Ik heb nog geen bloedverlies maar na het plassen blijf ik geobsedeerd naar het papiertje staren of ik owee maar niks raars zie. Vandaag meende ik dat het iets anders uitzag maar misschien ben ik wel paranoia...
De pijn die ik voel is vaak in de lies en als het iets heviger is boven het schaambeentje..
Sorry voor alle details maar ik hoop op deze manier dat iemand me gerust kan stellen!

Groetjes

hey basilgirl,

nog niet zo onzeker zijn hoor. heb ook wel last van die vage pijntjes in mijn buik, maar bij mij  is het meer mijn darmen en niet onderin mijn buik, weet niet of het bij jou wel echt onderin je buik is. gewoon doorleven naar 14 maart(tis ook onze magische datum) het kan namelijk ook nog goed voor komen dat je in de eerste weken nog het gevoel hebt alsof je ongesteld moet worden. dus..... kan dus zorgen zijn om niks. wel raar dat het zo snel gaat  dat je al een buikje hebt  (tis nu nog voornamelijk lucht) jij had toch op de 24ste de eerste echo. ik op de 22ste? nou meid, ik zal voor je duimen dat het allemaal wel mee valt.als je het echt niet vertrouwd gewoon de VK bellen, daar zijn ze ook  voor.wanneer is trouwens de grote dag?

liefs,

lin

Hey schumie,

Bedankt voor je geruststellende woorden!! Ik ben indd erg onzeker...Als ik goed nadenk zijn het voornamelijk mijn liezen die pijn doen en als ik weer die 5min ff heftige pijn heb kunnen dat natuurlijk ook mijn darmen zijn. Meestal begint het daarna ook erg te borrelen. Ik heb ook de bekende 'menstruatiepijn' maar dat kwam vaker voor heb ik al gelezen. Helaas lees ik dan ook dat het ook kan duiden op een aankomende miskraam..
Ik moet mezelf niet zo gek maken! Ik verheug me suuuuper op de 24e dan kan ik zien of alles goed zit! Eerlijk gezegd heb ik ook momenten dat ik me kiplekker voel, eigelijk vaker dan dat ik pijn heb, dus ja ik spoor misschien niet hihihi.
De grote dag is 8 augustus over 3 weken dus maar gek genoeg ben ik er zeer weinig mee bezig...Komt allemaal goed!

Groetjes

Hey meiden!

Ohh ik vind het zo rot voor Esther! Nou ik ben sinds donderdag lig ik doodziek op bed, voel me vandaag eindelijk ietsje beter en ga morgen weer werken, mocht van mn baas een halve dag! Ik ben maandag naar mijn huisarts geweest die tevens ook verloskundige is en hij gaat mijn zwangerschap begeleiden! Hij maakte een echo om te kijken of ik eventueel een tweeling had want hij zei dat een vrouw bij een meerling meer last kan hebben van die misselijkheid, maar er was maar 1 vruchtje te zien. Nu heb ik medicijnen gehad speciaal voor zwangeschapmisselijkheid maar ze helpen maar even! Heeft iemand hier tips wat ik verder mee kan doen, want ik begin het vervelend te vinden! Ik eet daardoor veel minder en dat is niet zo goed natuurlijk!

Ik hoor het wel, verder voor iedereen lekker genieten!!!!
xxx Mimi

ben blij dat ik je wat heb kunnen geruststellen. laat je niet gek maken hoor. nog een paar weekjes en dan ben je een getrouwde vrouw
ik snap heel goed hoe jij je voelt. heb met mijn vorige zwangerschap net een maand voordat we gingen trouwen een miskraam gehad. dan stort echt letterlijk je wereldje even in elkaar. was toen ook helemaal niet mee bezig. achteraf gezien ben ik er blij van, heb heerlijk van de dag kunnen genieten en heb heel erg weinig stress gehad op de dag. dus.... het zal wel los lopen op je trouwdag.

oh ja, wat ik nog wou zeggen heb de 22ste mijn eerste echo. op mijn verjaardag
hoop dat het een mooi cadeautje wordt
kom trouwens uit zuid-holland.

liefs,

lin

Hoi brasilgirl,

ik herken jouw onzekerheid, ik zit er dit keer ook meer mee dan mijn vorige zwangerschap. Nu weet ik wat er op het spel staat en pfff dat maakt me zoooo bang! Je weet dat natuurlijk altijd, maar als je al kindjes hebt, is het precies nog anders. Ik ervaar dit allesinds anders. Vorig jaar ben ik getrouwd toen ik 14 weken was. Ik had best wel een buikje maar in mijn kleed zag je dit helemaal niet zo hard. En het zou me ook absoluut niet storen, het mag gezien worden e !! toch?

Alvast een dikke proficiat.
Probeer er toch maar van te genieten. Maar ik was toen ook meer met mijn zwangerschap bezig. Een zwangerschap is natuurlijk niet te vergelijken met een trouw e ! Mijn trouw was tot nu toe de tweede mooiste dag in mijn leven. Want ik heb er toen ook echt wel van genoten!

Ik zou je gerust willen stellen, maar ik ben ook enorm bang dat het mis zou gaan. Dus aan mij heb je niet veel op dit moment wat betreft geruststellende woorden.

Liefs,
van ons

Ja meiden het is zover!

Ik mag vandaag voor het eerst naar de verloskundige. Eerste afspraak, grote kans is dat we iemand tegenkomen die we kennen aangezien zij ook vandaag moest. Spannend aangezien we het nog niet willen vertellen in de vriendengroep.

Alleen een intake gesprek dus niks met de baby doen helaas. Hoop echt dat ze misschien toch de doppler pakt ben al over de zeven weken dus hartslag moet er eigenlijk al zijn.

|Maar ja vol verslag wanneer ik terug ben
Groetjes Ons

Hey Renee,

Ook al is er een hartslag met de doppler kunnen ze die met 7 weken nog niet horen.
Je kindje zit nog verstopt achter je schaambeen en dan schijnt het niet te lukken.
Bij mij kon ze het met 11 weken (de vorige zw. schap) nog niet horen en toen was er toch al wel een hartslag!

Hoop dat je een goede intake had en snel een echo krijgt!

Groetjes

Terug
Bovenaan