Maart 2009

He Binkie, ook welkom! De meesten hebben inderdaad een echo rond de 11 a 12 weken. Ik had een onregelmatige cyclus, dus had mijn eerste echo met 6 weken en 4 dagen. Ik mag nu met 10 weken voor een 2e echo, spannend dus.

Leuk hoor, in maart uitgerekend, beginnend voorjaar! Hopelijk net zo mooi als 2 jaar geleden toen leek het wel zomer in maart!!

Haha, mama van Marijn, ook hier welkom! Spreek ik je en hier en bij de meistoppers!

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum

Datum VK

Datum echo
jongen/meisje

Mickey

31

eerste
(3mk, zw na iui)

2 maart 2009(?)

23 juli gyn.

23 juli

??

Renee
26
1e, nk
3 maart 2009
10 september
29 juli
wil ik niet weten

Judith
25
1e
3 maart
29 juli vk
volgt
wil ik wel weten

Mooie Dromen
31
1e
5 maart 2009
volgt
7-8-2008
twijfel of ik het wil weten

Miekje 82

25

2de

?  6 maart?

24 juli

?

?

Ci lo

30
4e            

22 maart 2009

12 aug

8 sept
wil ik wel weten

Mama van marijn        
35
3e
29 maart 2009        
volgt        
volgt        
wil ik wel weten

Hallo Allemaal,

Wat een paniekdag heb ik gehad vandaag....pffff!! Vanmorgen ben ik mijn trouwjurk gaan passen (ik trouw over 3 weken, ik ben dan 9wk zwanger) en die zat aardig krapjes helaas! Hier had ik niet op gerekend dat t al zo heftig zou zijn met 6 weken! Ik kan dus geen bh aan onder de jurk want mijn borsten zijn al een stuk gegroeid en de jurk zit daar dus strakker nu, hij ging iets moeilijker dicht. Op mijn taille hebben zich nu al 2 rolletjes gesetteld en ze zouden kijken wat ze konden doen met uitnemen maar er was niet veel meer mogelijk. Ze waren nog pissed op me ook bij de winkel, vind ik eigelijk niet kunnen ik ging gewoon met een schuldgevoel weg  De komende weken moet ik maar een beetje op mijn eten letten denk ik maar dat komt wel goed! Ik vind persoonlijk de fotoshoot het belangrijkst die dag want dat is het enige wat je voor altijd overhoudt aan die dag....Dus ik hou een beetje mijn buik in ofzo  De rest van de dag ontspan ik lekker en what the f*ck als mensen een beetje rol of buik zien! Ik schaam me er niet voor, ze mogen het best weten.

Toen we thuiskwamen kreeg ik de volgende schrik: ik ging plassen en zag dat ik wat bruinige afscheiding had. Ik helemaal over de zeik en opgebeld naar de verloskundige die weekenddienst had. Ik mocht gelijk naar de praktijk komen ze sprong ook gelijk in haar auto en ze heeft ons een echo gegeven,  lief he! Ik ben vandaag precies 6 weken en godzijdank zagen we een hartje kloppen!a.s donderdag heb ik al een afspraak staan en die gaat ook gewoon door zei ze. Echt fijn dit opgeluchte gevoel. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik nu pas voor t eerst gerustgesteld: er zit echt iets op de goede plaats en t leeft! Ik denk dat ik nu wel kan genieten. Nou dat was ff een heel verhaal ik ga nu chillen. Ik houd jullie op de hoogte

Doeiiiiii

hallo allemaal,

ook ik kom me melden bij het maart 2009-forum! Ben vandaag 5w6 als het goed is, en mijn uitgerekende datum is 14 maart 2009 (=onze trouwdag )!) Ik heb al een zoontje van 2 en een dochtertje van 1, en nu nummer drie dus! We zijn er SUPERblij mee!!

Ik heb eigenlijk geen klachten, behalve behoorlijke vermoeidheid. Heb het idee dat m'n buik al heel iets  begint te groeien, maar das wel heel snel. Zal mijn verbeelding wel zijn, of die zak chips en pistachenootjes van vandeweek  .

Groetjes,
Marieke

Hee mooie dromen,
gezellig hoor, ook hier kletsen.
Ik zie in het lijstje dat je niet wilt weten wat het wordt.
Ik kan je vertellen dat ik bij mijn beide kinderen vantevoren niet wist wat het zou worden. En dat is echt heel bijzonder bij de geboorte. Nu wil ik het wel graag weten bij de 3e. Waarom? Ik weet het niet, wil het gewoon graag weten. Ik heb namelijk zelf het gevoel dat het een meisje wordt en als dat zo is moet ik het één en ander gaan inslaan ;)) ..... nee hoor dat is natuurlijk onzin, maar deze keer wil ik het gewoon graag weten.

We zullen het wel merken over een paar maanden.
liefs mama van marijn

Hello ladies,

Ik zag jullie berichtjes en vond t erg leuk om wat "lotgenoten" te hebben. Gefeliciteerd allemaal! Mijn naam is Dani, ben 34 jaar oud en uitgerekend op 20 maart. Voor ons erg spannend, ik ben al eerder zwanger geweest maar heb die zwangerschap in februari van dit jaar na 4 maanden moeten afbreken omdat ons baby'tje Down en hartproblemen bleek te hebben. Erg zware tijd dus maar achteraf gezien goed dat  we de prenatale screening hebben gedaan. Nu erg blij dat we weer zwanger zijn en we hopen er het beste van! Vind het allemaal erg spannend.

Groetjes Dani

Hoi meiden,

mag ik jullie komen vergezellen?
Had vanmorgen (5e ronde) een positeve zwangerschapstest in handen!!!!!
Het is voor ons 1e kindje, dus alles is nieuw en spannend!!
Ik ben 28 maart 2009 uitgerekend.
Ik voel me tot nu toe iegenlijk heel goed, ben afgelopen week 2x even misselijk geweest en heb wel wat last van maagzuur.
Was er eigenlijk niet vanuit gegaan dat ik zwanger zou zijn, dus heb zelfs nog 2 dagen kunnen wachten met testen.....
Maar toen ik vanmorgen nog niet ongi was, dacht ik; nou voor de zekerheid maar ff een test doen.... en ja hoor... zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan het zelf nog niet helemaal bevatten eigenlijk, het is nog een beetje onwerkelijk!!

groetjes, Mickje

Hallo dames,

Met de tweeling in diepe rust, heb ik vanmiddag eerst mijn kledingkast opgeruimd. Ik pas mijn kleding al niet meer, mede door het hormoongebruik. Ik merk dat ik in mijn schouders, bovenbenen en om mijn middel aan het "uitzetten" ben, alles is nu alweer slapper geworden . Tijd om mijn zwangerschapskleding weer te voorschijn te halen. Natuurlijk is dat nog weer te groot, maar die kleding knelt tenminste niet. Gelukkig had ik een paar broeken en shirts enkel maten groter gekocht na mijn vorige zwangerschap, toen ik ook niets meer paste.

De weegschaal laat overigens nog geen verschil zien, ondanks dat ik niets anders doe dan eten, eten en nog meer eten. Maar ja, de tweeling vergt ook veel energie. Verder voel ik me heel goed, alleen wat sneller moe. Dus 's avonds vroeg mijn bedje in (na eerst nog 2 boterhammen te hebben gegeten).

Ik ben ondertussen wel heel nieuwsgierig naar de eerste echo, nog ruim een week wachten.... Wachten duurt altijd lang....

Wel ben ik al druk bezig met moeders voor moeders. Ik heb zelf hormonen gebruikt, dus ik weet hoe belangrijk het is.

groetjes,
Martine

Terug
Bovenaan