Maart 2009

quote: mooiedromen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2008 21:43:24'));

Ik wil niet brutaal inbreken in de lijst maar deze is in excel en overzichtelijk, als je zegt ik vind het niks dan beschouw je de mail maar als niet gelezen!!!

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum

Datum VK

Datum echo
jongen/meisje

Mickey

31

eerste
(3mk, zw na iui)

2 maart 2009(?)

23 juli gyn.

23 juli

??

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum

Datum VK

Datum echo
jongen/meisje

Mickey

31

eerste
(3mk, zw na iui)

2 maart 2009(?)

23 juli gyn.

23 juli

??

Miekje 82

25

2de

?  6 maart?

24 juli

?

?

Ben het er wel mee eens dat het vorige lijstje onoverzichtelijk is (net als de rest van dit topic hahah) Maar dat komt goed als het maart forum wordt geopend.

Ben vandaag goed beroerd geweest. Is ongeveer 2 uur weggeweest van 11.00u tot 13.00u en daarna in alle hevigheid teruggekomen. Ik weet nog dat ik dit bij mn   eerste ook erg had, toen duurde het tot de 16de week. Hoop dat dit nu niet zo is.
Nog niet overgegeven, maar de hele tijd kokhalzen, erg vervelend.
Alleen de hele dat eten lijkt ietsje te helpen. Maar als het iets zakt komt de misselijkheid enorm terug. Ben benieuwd hoe het verder loopt.
Gelukkig kan ik de hele dag rustig aan doen, dat scheelt wel enorm.

Voordeel van de misselijkheid (hahaha ben een positief mens) is dat je weet dat het waarschijnlijk wel goed zit met de zwangerschap! Aan mn enorm opgezette buik is dat trouwens ook wel te zien hoor. Ben benieuwd hoelang ik mn zwangerschap verborgen kan houden. Hoop toch wel totdat ik weet hoe lang ik zwanger ben. We zullen het zien. Als ik bij de vk ben heel vaag doen over mn cyclus en dan hopen dat ik snel een echo krijg!
Jullie ook een fijne avond!

aam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum

Datum VK

Datum echo
jongen/meisje

Mickey

31

eerste
(3mk, zw na iui)

2 maart 2009(?)

23 juli gyn.

23 juli

??

Miekje 82

25

2de

?  6 maart?

24 juli

?

?

Renee

26

1e, 1 nk

3 maart 2009

10 september

29   juli
Wil ik niet weten

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum

Datum VK

Datum echo
jongen/meisje

Mickey

31

eerste
(3mk, zw na iui)

2 maart 2009(?)

23 juli gyn.

23 juli

??

Renee
26
1e, nk
3 maart 2009
10 september
29 juli
wil ik niet weten

Mooie Dromen
31
1e
5 maart 2009
volgt
volgt
nog onbekend

Miekje 82

25

2de

?  6 maart?

24 juli

?

?

Dag allemaal,

Ik wilde niet inbreken hoor op jullie vorige schema, maar die van ons was op een gegeven moment bij de meistoppers zo doorelkaar dat je het niet meer echt kon volgen en het is toch superleuk van een ander te weten hoe de echo ging of bezoek VK of Gyn.

Renee ik heb je naar boven geplaatst, je bevalt, als het schema zich houdt, voor mij.

Ik had inderdaad ook de vraag gesteld over de prenatale screening, wij moeten voor week 12 beslissen wat we doen hiermee.

Ik ben trouwens 7 weken zwanger, ik dacht dat ik op 10 zat dus dat was even wat anders!! Maar goed, zwanger is zwanger. Ik moet wel zeggen dat ik soms ineens onzeker ben of alles wel goed is, en ben blij dat ik met 10 weken nog een echo mag.

Ik zit nu netjes aan mijn boterham, bruin, die moet ik voor het slapengaan eten, aldus de VK.

Ik ben er trouwens achter dat tussen de dag van klussen en de bevruchting 5 dagen zit....iedereen: dat moet een meisje worden.

Ik ben wel misselijk, maar probeer regelmatig te eten dat helpt.

Fijne avond allemaal!

Oh ja, het lijstje kan je gewoon selecteren met je muis, kopieren, rechtermuisknop en plakken. Met de rechtermuisknop kan je rijen toevoegen en verwijderen. Als er vragen zijn hoor ik het wel!

Renee, heftig hoor een eerdere miskraam. Kan me voorstellen dat je dan toch meer onzeker bent, maar heb vertrouwen hoor!

Wat betreft de borstvoeding, dit kwam bij mij ook ter sprake. Ze zei dat de tijd dat je voor gek werd verklaard als je er niet voor kiest voorbij is. Ik heb een aantal vriendinnen die het heel erg graag wilden en bij wie het niet lukte, die voelde zich daardoor echt heel erg rot en ontdaan, ik wil dat eigenlijk voorkomen. Ik ga erover nadenken, maar ik moet zeggen dat als je werkt het misschien anders is, of je er anders inzit, dan dat je niet werkt. Ik las laatst ergens dat je 6 maanden moet voeden voor het effect heeft? Ik ben er nog niet uit in ieder geval, maar goed, eerst maar eens zwanger zijn en bevallen van een gezond kind, lijkt me de hoogste prioriteit nu.

Tot later, ik ga slapen.

quote: mooiedromen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2008 21:58:27'));

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum

Datum VK

Datum echo
jongen/meisje

Mickey

31

eerste
(3mk, zw na iui)

2 maart 2009(?)

23 juli gyn.

23 juli

??

Renee
26
1e, nk
3 maart 2009
10 september
29 juli
wil ik niet weten

Judith
25
1e
3 maart
29 juli vk
volgt
wil ik wel weten

Mooie Dromen
31
1e
5 maart 2009
volgt
volgt
nog onbekend

Miekje 82

25

2de

?  6 maart?

24 juli

?

?

hoi mooiedromen,

Als je gedurende 3 maanden BV kunt geven is dit PERFECT!!!
Dat wat je meer geeft, heeft niet echt een meerwaarde meer voor je kindje.
Dus drie maanden BV is voldoende!!
Een vriendin (psycholoog) heeft hierrond ooit een werk gemaakt en heeft me hierin heel veel duidelijkheid gegeven.
Ook de huisarts en gyn hebben me dit laten weten.

En voor de onzekerheid zou ik het niet laten eerlijk gezegd, maar het blijft jouw beslissing natuurlijk.

Liefs,
van ons

Terug
Bovenaan