Dag allemaal,
Ik wilde niet inbreken hoor op jullie vorige schema, maar die van ons was op een gegeven moment bij de meistoppers zo doorelkaar dat je het niet meer echt kon volgen en het is toch superleuk van een ander te weten hoe de echo ging of bezoek VK of Gyn.
Renee ik heb je naar boven geplaatst, je bevalt, als het schema zich houdt, voor mij.
Ik had inderdaad ook de vraag gesteld over de prenatale screening, wij moeten voor week 12 beslissen wat we doen hiermee.
Ik ben trouwens 7 weken zwanger, ik dacht dat ik op 10 zat dus dat was even wat anders!! Maar goed, zwanger is zwanger. Ik moet wel zeggen dat ik soms ineens onzeker ben of alles wel goed is, en ben blij dat ik met 10 weken nog een echo mag.
Ik zit nu netjes aan mijn boterham, bruin, die moet ik voor het slapengaan eten, aldus de VK.
Ik ben er trouwens achter dat tussen de dag van klussen en de bevruchting 5 dagen zit....iedereen: dat moet een meisje worden.
Ik ben wel misselijk, maar probeer regelmatig te eten dat helpt.
Fijne avond allemaal!
Oh ja, het lijstje kan je gewoon selecteren met je muis, kopieren, rechtermuisknop en plakken. Met de rechtermuisknop kan je rijen toevoegen en verwijderen. Als er vragen zijn hoor ik het wel!