Maart 2021 ❤️

Gefeliciteerd meiden. 
Hier ook een positieve test in handen en uitgerekend (volgens eigen berekening) op 2 maart mijn verjaardag♥️ voor ons is het ons 2de kindje

Fijn te horen dat je niet veel last hebt en je goed voelt! Hahahah kan je de thee niet goed verdragen momenteel? ik voel me ook goed maar ben wel heel moe, af en toe idd wat krampjes en steken en bij vlagen wat misselijk. Tot nu toe is het goed te doen.

Gefeliciteerd! Wat leuk dat je op je verjaardag bent uitgerekend, een mooier cadeau kan je je niet wensen! Wij zijn dus op dezelfde datum uitgerekend, grappig?

Jeeeej!! Gefeliciteerd meiden, wat een bijzonder nieuws!
Ik heb dit weekend ook mijn (vroege) positieve test in handen gekregen, heel erg leuk!

Heb er ondertussen al vier gedaan (schaam...), maar mijn klachten lijken juist minder te worden en heb nu eigenlijk nergens last van! Dus ook wel een beetje onwennig.

Het wordt ons tweede kindje en ik HOOP dat ik begin maart ben uitgerekend en niet eind februari (eerste kindje is 27-2 jarig)
Ik ga na het weekend de verloskundige bellen!

Hoi dames,
Gefeliciteerd allemaal! Ik had vandaag ook een positieve test. Nog wel 3 dagen voor NOD dus blijft even afwachten hoe het gaat verlopen natuurlijk. Uitgerekende datum zal dan rond 6 maart zitten. Voor ons ook ons tweede kindje.

Goedemorgen! 

Geweldig om al die blije berichten te lezen. 2 jaar geleden ook op dit forum meegeschreven en inmiddels hebben we een zoontje van bijna 1,5! Hij is geboren op 11-02-2019. 
de afgelopen dagen een paar vage testen gehad waarvan het streepje net wel of net niet zichtbaar was. En vandaag 2 knaltesten in mn handen. Zo’n ontzettend blij gevoel geeft dat. Als het allemaal goed mag gaan verwacht ik uitgerekend te zijn op 3 maart❤️

Littlebeeb, bijna net zo oud als mijn dochter, leuk!
Ik heb vandaag een clearblue gedaan die positief is, dus nu stop ik ook met testen. Heel spannend vind ik het. Misschien wel spannender als bij de eerste. Nu weet ik wat me te wachten staat en loopt er al een dreumes rond. Hoe ervaren jullie dat als het jullie 2e is?

Terug
Bovenaan