Maart 2021 ❤️

Ik heb een besloten (privé) FB pagina aangemaakt welke niet te vinden is met de zoekfunctie. Je kan dus alleen lid worden op uitnodiging.
Als je lid wil worden, mail mij dan even de naam van je FB account zodat ik je als vriend kan toevoegen en uitnodigen voor de groep. We kunnen onze vriendschap daarna evt weer verwijderen hoor ;-)
E-mail: zwangermaart21@hotmail.com
En laten we afspreken dat we alles wat hier besproken wordt en wie de leden zijn, onder elkaar houden.

@kievietje ah wat leuk! Ik vind het deze x ook een stuk spannender moet ik zeggen? Wat eigenlijk heel gek is. Je hebt het al eens meegemaakt.

@kievietje ja heel vervelend is dat! Ik heb best wat krampen gehad en voel me nu gelukkig weer goed, maar voor mij geeft het veel onzekerheid als ik wel en geen last heb. Eigenlijk altijd dus :') Mijn vriend zegt dat ik gewoon moet ontspannen en het allemaal goed komt, maar toch is die angst voor een miskraam er. Er groeit nu iets in je buik wat echt van jou is en als je dat eenmaal weet wil je het niet meer kwijt!

Gefeliciteerd allemaal!
Hier positieve testen maar wel nog super onzeker of ik blij mag zijn of niet. 
5 dagen voor mijn nog positief getest wel echt een tuurstreepje en je moest hem in allerlei bochten wringen om hem te zien. Diezelfde dag bloeding gehad die 1,5 dag heeft geduurd. (Verloskundige denkt innestelingsbloeding).
Tot gister mijn nod had ik hele lichte streepjes geen tuurstreepjes meer maar wel echt veel te licht. Ze liepen wel op maar wel minimaal. (Getest met action)
Vandaag getest met kruitvat en deze geef echt een roze brede streep een stuk duidelijk als de action. Denk wel een verdubbeling. Maar wel nog steeds licht. 
Het is dus echt nog wel even spannen voor mij. Voel wel mijn baarmoeder trekken en zwanger en ook geen bloeding meer gehad. Maar zit me niet echt lekker dat ze nog licht zijn. Misschien langzaam hcg? Geen idee. 
Voorlopig met dit resultaat uitgerekend op 4 maart. Maar moet wel nog even wachten of ik echt blij kan zijn. Trouwens 7 juli al echo.

@mama-L
Ik heb ook eerst met Action getest en daarna met kruidvat. Kruidvat was véél duidelijker. (Action 4 en 3 dagen voor NOD en Kruidvat 2 en 1 dag voor NOD) Heb uiteindelijk, omdat ik helemaal gek werd van alle streepjes, een clearblue test gedaan en die gaf toch echt zwanger aan. En streep is een streep he! :) Ben nu inmiddels 3 dagen over tijd en volgens de VK 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik vind het zelf ook lastig maar probeer te ontspannen en te genieten van t feit dat het is gelukt! :) 
ik moet 10 juli voor een vitaliteitsecho en ik kijk de dagen voorbij haha

@ Littlebeeb, ja daarom is het misschien wel júíst spannender, je weet nu wat er gaat gebeuren. Enige verschil is dat er al een kleintje is.
@Mama-L, toch heb je wel een streep. En die krijg je ook niet zomaar lijkt me. Misschien over een paar dagen nog eens testen? Bij mij was kruidvat ook duidelijker dan die van de action.
Ik heb vanmiddag de verloskundige aan de telefoon gehad. Ze schat me op ongeveer 4 weken maar weet dit niet zeker omdat ik geen idee heb of ik een lange of korte cyclus heb dus nu heeft ze echt gerekend vanaf menstruatie ofzo haha. Heb 17 juli eerste echo. Tot die tijd mijn mond houden, pffff.

Xcharrie kievietje ja zeker jullie hebben ook helemaal gelijk. Is in ieder geval iets aan de hand in mijn lichaam. Moet gewoon stoppen met vergelijken van mijn andere zwangerschap. 
Hier nu lekker van het zonnetje aan het genieten. Heerlijk weertje :) 

Terug
Bovenaan