Maart 2022.

Hoi! Gefeliciteerd dames!
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben, knalstrepen! Enkele dagen na NOD, de testen afgelopen week bleven wit maar ik voelde dat het raak was. Dit had ik precies mijn vorige zwangerschap (dochter is bijna 2) ook.

Mijn voorspelling is nu 02-03-2022. Even laten bezinken allemaal!

@Zwaantjee: gefeliciteerd! Eerste kindje?

@Sofaug: gefeliciteerd! Fijn dat je nu een knaller van een test had! Ik had vandaag mijn nod. Woensdag was ik opeens in de avond heel misselijk na een geur van vlees (had dit bij mijn zoontje ook). Dus begon al te twijfelen, donderdag werd ik vroeg wakker en weer misselijk. Mijn gevoel zei testen! En ja hoor binnen 1 min al een positieve test. Ik geloofde het nog niet, dus nog een test gedaan! Vandaag is mijn NOD en heb een test gedaan en een clearblue. Die gaf 2-3 al aan! ?

Hoi allemaal.
gisteren een test gedaan... en direct; zwanger. 
Dit wordt ons 1e kindje en ik was enoooorm geschrokken want ik had het niet zien aan komen, ondanks dat wij wisten dat we er wel klaar voor waren. Nu zijn we erg blij maar moet het nog goed laten bezinken.
ik ben uitgerekend op 3 maart, en last van menstruatiekrampjes en verder moe. 

Tot slot wel echt doodsbang voor een miskraam. Heb het heel veel gezien in mijn directe omgeving bij hun 1e zwangerschap. 

Hoihoi,

Gefeliciteerd allemaal. Hier gisteren ook een positieve in handen, jeej! Volgens mijn eigen berekeningen zou ik 4 of 5 maart uitgerekend zijn.

Terug
Bovenaan