Maart 2022.

@Alocasia: gefeliciteerd! Probeer er van te genieten! In mijn eerste zwangerschap was ik ook zo bang voor een miskraam. (Geen idee waarom). Moe zijn komt omdat je lichaam aan het werk is, de krampen is vaak door het groeien van je baarmoeder!

Vandaag mij aangemeld bij de verloskundige, ze belde mij vanmiddag al op, volgens haar berekening ben ik voorlopig voor 5 maart uitgerekend. 19 juli heb ik de eerste echo gepland staan. ?

@Valerie: wat spannend! Ik heb ook vandaag gebeld maar moest maandag opnieuw bellen om even in alle rust erover te hebben! 

voor de rest van de ladies: gefeliciteerd ! 

@Alocasia: Hier stond op hun site bellen of mailen. Dan zou je binnen 1-2 werkdagen gebeld worden. Ik dacht het is weekend dus ik mail wel. Toen belde ze vanmiddag al terug, vond het erg snel.

[quote quote=10464168]@Alocasia: Hier stond op hun site bellen of mailen. Dan zou je binnen 1-2 werkdagen gebeld worden. Ik dacht het is weekend dus ik mail wel. Toen belde ze vanmiddag al terug, vond het erg snel.[/quote]
Alleen maar prima toch!
Vind je het dit keer minder spannend omdat het je 2e is en je ongeveer wel weet hoe het gaat of net zo spannend?

[quote quote=10464182]
Alleen maar prima toch!
Vind je het dit keer minder spannend omdat het je 2e is en je ongeveer wel weet hoe het gaat of net zo spannend?[/quote]Vind het nu minder spannend! Maar denk ook dat het nog een beetje tot mij door moet gaan dringen. Had echt niet verwacht dat het deze maand raak zou zijn. Vind de tijd ook best sloom gaan maar die zal straks wel sneller gaan als de eerste echo geweest is.

Ik heb de verloskundige ook een bericht gestuurd, verwacht maandag een belletje. Het wordt denk ik allemaal echter wanneer de echo gepland staat!En ik herken de miskraam angst maar probeer dat los te laten en vooral alles te doen om dat te voorkomen: voor mezelf zorgen en gezond/normaal eten en drinken. Meer kunnen we niet doen, denk ik..

Waren jullie snel zwanger of een tijd(je) op moeten wachten dames?

@xvaleriex leuke leeftijd! Wordt wel een andere zwangerschap nu denk ik.. mijn dochter wordt over een maandje 2 ?

Terug
Bovenaan