Maart 2022.

Nee was wel heel snel..Ik vind het gewoon heel moeilijk om die gedachte los te laten?
Hoe voelt iedereen zich? Want ik moest net na het douchen echt even gaan zitten, hahaha.

[quote quote=10464211]Ik heb de verloskundige ook een bericht gestuurd, verwacht maandag een belletje. Het wordt denk ik allemaal echter wanneer de echo gepland staat!En ik herken de miskraam angst maar probeer dat los te laten en vooral alles te doen om dat te voorkomen: voor mezelf zorgen en gezond/normaal eten en drinken. Meer kunnen we niet doen, denk ik.. Waren jullie snel zwanger of een tijd(je) op moeten wachten dames? @xvaleriex leuke leeftijd! Wordt wel een andere zwangerschap nu denk ik.. mijn dochter wordt over een maandje 2 ?[/quote]
Wat leuk dat je dochter 2 wordt. Denk dat ze het dan heel leuk samen hebben.

Veel dames die in maart zijn uitgerekend. Super leuk en gefeliciteerd.
Ik voel me momenteel prima. Wel word ik misselijk wakker en tegen t eind van de middag ben ik kapot. En iets sneller duizelig, maar heb ook een lage bloeddruk van mezelf.
Hebben jullie al ergens last van?

Ik voel mij met momenten heel misselijk, sommige momenten ben ik best moe. Moet al extra plassen (vooral in de nacht?), opgeblazen buik en gevoelige borsten.

@sofaug: ik denk dat die zeker een hele andere zwangerschap gaat worden. Maar denk dat de tijd wel gaat vliegen aangezien je afleiding hebt met een klein kindje! Mijn zoontje word 25-12 pas 2! Vind dat trouwens ook wel erg snel gaan. Voor mijn gevoel is die een maand geleden geboren.

[quote quote=10464220]Veel dames die in maart zijn uitgerekend. Super leuk en gefeliciteerd.Ik voel me momenteel prima. Wel word ik misselijk wakker en tegen t eind van de middag ben ik kapot. En iets sneller duizelig, maar heb ook een lage bloeddruk van mezelf.Hebben jullie al ergens last van?[/quote]
Heel veel last van rommelige darmen en ook diarree.
(sorry echt niet zo smakelijk..) 

Ik voel me vooral wat meer moe en heb het met dit weer snel warm en duizelig inderdaad ook! Ook ik ben bekend met lage bloeddruk dus dat is dan nu even extra opletten (voor omvallen ?).

Moe dat heb ik ook echt met momenten, vanmiddag nog een dutje gedaan in de tuin! ?? ik had van de week een afkeer van Italiaans eten! Ben daar normaal echt dol op!

Hai!
ik ben 3 maart uitgerekend. Vandaag een test gedaan, maar wist het eigenlijk al.
ik vind het doodeng, heb afgelopen jaar een miskraam gehad en voor mn zoontje is geboren (nu 2,5) ook 3 miskramen. 
Hopelijk mag ik een vroege echo...

Terug
Bovenaan