Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd. Hier nog geen afspraak voor een echo. We gaan ook bijna op vakantie dus denk dat het daarna pas wordt. En dat duurt dan echt nog wel lang haha
Hoihoi, ik heb ook positief getest en ben denk ik rond 3 maart uitgerekend als ik op mijn ovulatietest af ga ik heb 19 juli de afspraak staan voor de eerste echo, spannend! Daarvoor zijn we op vakantie, dus dat is wel fijn. Duurt het wachten minder lang haha.
Proficiat dames! Dan gaat de tijd wel sneller voorbij ja, wat een fijne vooruitzichten voor jullie!
dit wordt ons 2e kindje, heb al een peutermeisje rondlopen. En bij jullie?
Hoi hoi!
Ook ik kom graag bij deze groep! Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. De app geeft aan 06-03 ik moet nog bericht terug krijgen van de VLK.
Het is ons eerste kindje. En die van jullie?
Vind het erg spannend.....?
Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Ik heb al een dochtertje van net 3. Ik had liever het leeftijdsverschil iets minder groot gehad, maar daar heb je helaas niet altijd wat over te zeggen haha. Wat ik dan wel weer heel erg leuk vind is dat ik haar er nu wel echt bij kan betrekken. Ben ook zo benieuwd hoe ze het zal gaan vinden.
@blauwebess hoe oud is jouw dochtertje?
TanTan proficiat!
mijn dochter is van september 2019. Ben ook erg benieuwd hoe ze gaat reageren. We zeggen nog maar niks voordat ze het eruit gaat flappen haha.
Hoe voelen jullie je?
hier wat opgeblazen en wat moe.