Maart 2023

[quote quote=10567202]
Allemaal gefeliciteerd!! Ik weet sinds 28/6 dat ik terug zwanger ben, uitgerekend voor 7 Maart. Vorige maand bij 1ste zwangerschap miskraam gehad aan 8 weken. Nu volop aan het hopen op een mooie zwangerschap van onze rainbow baby!?Wij mogen door eerder miskraam langsgaan bij gynaecoloog aan 6 weken, afspraak is op 14 Juli. Momenteel enkel vermoeidheid en elke ochtend hoofdpijn, anders geen klachten.? [/quote]  

> Wat leuk! Dan zitten wij gelijk ik zit rond 6-03 heb mijn eerste echo de 27e juli. Wat naar om te horen van je miskraam? Ik heb ook hoofdpijn, misselijk gisteren, erg moe en mijn darmen zijn enorm van slag pff? Ik kan tevens niet meer zonder BH lopen zulke pijnlijke borsten.. 

Hoi allemaal,

Ik ben er vanochtend achtergekomen dat wij ons 3e kindje verwachten. Had het nog niet verwacht maar de test knalde eruit. Zelf is mijn berekening rond 7 maart. Ik moet nog de verloskundige bellen maar dat doe ik volgende week wel een keer. Ik weet toch al dat ik niet voor mijn vakantie kan komen. Het lijkt mij leuk om hier (of op een facebookgroep) mee te kletsen. Groetjes!

[quote quote=10567278]  

> Wat leuk! Dan zitten wij gelijk ik zit rond 6-03 heb mijn eerste echo de 27e juli. Wat naar om te horen van je miskraam? Ik heb ook hoofdpijn, misselijk gisteren, erg moe en mijn darmen zijn enorm van slag pff? Ik kan tevens niet meer zonder BH lopen zulke pijnlijke borsten.. [/quote]Hey Daniele,
Ja miskraam was inderdaad verschieten. Ik heb ook PCOS, hierdoor echt verschoten dat ik meteen na miskraam terug zwanger ben? Tof dat we zo dicht bij mekaar zijn uitgerekend! Is dit ook jullie 1ste kindje?

[quote quote=10567419]Hoi allemaal,

Ik ben er vanochtend achtergekomen dat wij ons 3e kindje verwachten. Had het nog niet verwacht maar de test knalde eruit. Zelf is mijn berekening rond 7 maart. Ik moet nog de verloskundige bellen maar dat doe ik volgende week wel een keer. Ik weet toch al dat ik niet voor mijn vakantie kan komen. Het lijkt mij leuk om hier (of op een facebookgroep) mee te kletsen. Groetjes![/quote]Hey,

Proficiat! Wij zijn ook uitgerekend op 7 Maart volgens mijn berekening ;) Zou inderdaad tof zijn op een Facebook groepje aan te maken om met elkaar te praten.
Groetjes !

[quote quote=10568492]Hey,

Proficiat! Wij zijn ook uitgerekend op 7 Maart volgens mijn berekening ;) Zou inderdaad tof zijn op een Facebook groepje aan te maken om met elkaar te praten.
Groetjes ![/quote]Leuk dat jij ook de 7e bent uitgerekend! Ik stel wel zo mooi een facebookgroep voor, maar ik heb geen idee hoe ik dat aanmaak? is 1 van jullie zo handig?

[quote quote=10568730]Leuk dat jij ook de 7e bent uitgerekend! Ik stel wel zo mooi een facebookgroep voor, maar ik heb geen idee hoe ik dat aanmaak? is 1 van jullie zo handig?[/quote]Ik wil deze gerust aanmaken, maar zal dan juist namen nodig hebben?

[quote quote=10568760]Ik wil deze gerust aanmaken, maar zal dan juist namen nodig hebben?[/quote]En als je nou een groep maakt en dan de link deelt?

Terug
Bovenaan