Maart 2023

Hoi! 
Ook ik ben in maart uitgerekend. Verwachting is rond 16 maart. In maart een miskraam gehad, dus vind het nu nog wel spannend. 26 juli eerste echo. ?

Hoi allen!
Ik ben onofficieel 21 maart uitgerekend! Zwanger van mijn eerste kindje en een verleden met cystes en eierleiderontsteking. Ik vind deze weken dus erg spannend, maak mij vooral zorgen over buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik ben nu 5 weken en wij hebben op 3 augustus onze eerste echo, wat dus over bijna 2 weken is. 
Ik heb tot nu toe ook weinig klachten, ontzettend gevoelige tepels en wat sneller moe met wat krampjes. Maar verder niets!
Groetjes

Hi allemaal,
Wat leuk om te lezen over jullie eerste weken! Gefeliciteerd allemaal! ♥️ Ik ben uitgerekend op 14 maart, en heb mijn eerste echo al gehad omdat de verloskundige dacht dat ik al een stuk verder zou zijn. Ik heb me aangemeld voor de Facebook groep, super leuk!
Fijne avond & Slaaplekker!

Hey dames!
gefeliciteerd iedereen!! Ik ben nu 8 weken en volgens de VK 6 maart uitgerekend. Vandaag eerste (inwendige) echo gehad en met 11 weken horen we pas echt wanneer ik uitgerekend ben. Wel heel speciaal om je kleine framboos te zien en vooral het kloppend hartje te kunnen horen. Dan besef je pas dat het echt leeft en bestaat ☺️

Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben rond 15 maart uitgerekend! ❤
Ik heb in mei een miskraam gehad na 12 weken zwangerschap en daarom vind ik het nu erg spannend, maar ben ik ook dolgelukkig.
Een vraagje over de Facebookgroep: kunnen mijn vrienden niet zien dat ik hier lid van word? Beetje jammer als ze er op die manier achterkomen haha!
Liefs!

Hoi meiden!
Gefeliciteerd allemaal!
Hoe voelen jullie je?
Ook Ik heb een positieve test gehad. En zoals ik het berekend heb komt de kleine eind maart. Rond 27 gok ik.
Heb 16 augustus mijn eerste echo gepland staan. 
Het is mijn 2e zwangerschap, we hebben al een mannetje van juni 2020. 
Ben zo benieuwd weer naar alles wat er gaat komen. Heel bijzonder!
Liefs

Terug
Bovenaan