Maart 2023

Dank je wel Nicolle!!

Hij is privé idd! Je kunt hem wel vinden in zoekbalk maar je moet je eerst aanmelden. Dus niemand komt er zomaar in. 

als iedereen van ons erin zit zet ik hem weer op onzichtbaar (voor zoekfunctie)

[quote quote=10569212]Dank je wel Nicolle!!

Hij is privé idd! Je kunt hem wel vinden in zoekbalk maar je moet je eerst aanmelden. Dus niemand komt er zomaar in. 

als iedereen van ons erin zit zet ik hem weer op onzichtbaar (voor zoekfunctie)[/quote]Dus mensen kunnen niet zien dat ik er lid van ben geworden??

Nee nee zeker niet! Klik maar eens op de link die nicollee deelde, dan zie je dat er leden zijn maar niet wie want ik heb hem op privé staan. Het enige is dat je hem nu wel moet kunnen vinden anders kan ik niemand toelaten. 

De groep is privé ik kan straks als iedereen erin zit ook instellen dat je de groep niet kunt vinden. 

Die vermoeidheid is trouwens echt heel erg herkenbaar. Ik ben smiddags echt gesloopt haha. Morgen gaan we op vakantie en vandaag ben ik dus druk geweest met alles inpakken en klaarmaken, maar ben nu even op de bank geploft. Ik heb nog een kleine rondlopen van net 3, die alle kanten op stuitert, maar gelukkig vond ze het nu ook wel even lekker om een filmpje te kijken, dus we hangen lekker samen even op de bank hihi. Even bijkomen voordat de avondspits straks weer begint. Denk dat we vanavond met avondeten ook maar even lekker makkelijk doen.

[quote quote=10569243]Die vermoeidheid is trouwens echt heel erg herkenbaar. Ik ben smiddags echt gesloopt haha. Morgen gaan we op vakantie en vandaag ben ik dus druk geweest met alles inpakken en klaarmaken, maar ben nu even op de bank geploft. Ik heb nog een kleine rondlopen van net 3, die alle kanten op stuitert, maar gelukkig vond ze het nu ook wel even lekker om een filmpje te kijken, dus we hangen lekker samen even op de bank hihi. Even bijkomen voordat de avondspits straks weer begint. Denk dat we vanavond met avondeten ook maar even lekker makkelijk doen.[/quote]

@TanTan
ik heb je toegevoegd! Leuk! 
Ja hè? Pfff nou ik heb de hele dag nog niks gedaan kom amper van die bank af haha moet hier echt ff aan wennen/m'n weg mee vinden. 
En dan heb jij d'r al eentje rondlopen haha lijkt me best pittig. 

[quote quote=10569149]

@Chelss
ja is ons eerste kindje die van jullie ook?
Hoe voel jij je? 
Ik mij niet zo heel geweldig, ben echt extreem moe mijn HB gehalte is ietsje verlaagd maar daar doen ze niks aan. Dus ga proberen met voeding het meer op te pakken. Maar die moeheid is echt zo vreselijk, vandaag ben ik vrij maar ik ben echt helemaal niks waard zit mezelf in de weg. Ga vandaag ook helemaal niks doen en probeer echt m'n rust te pakken. 

Herkend iemand dit? Hoe gaan jullie hiermee om? Ook gezien je werk etc? [/quote]@danielleeee

Ja ook ons 1ste kindje. Vorige ronde was spijtig genoeg een miskraam aan 8 weken … hopelijk deze keer meer geluk. Heb ook verzoek gestuurd voor de fb groep dan kletsen we daar verder :)

[quote quote=10569313] @danielleeee Ja ook ons 1ste kindje. Vorige ronde was spijtig genoeg een miskraam aan 8 weken … hopelijk deze keer meer geluk. Heb ook verzoek gestuurd voor de fb groep dan kletsen we daar verder ?[/quote]
@Chelss
Ik heb je toegevoegd! Leuk leuk! 

Terug
Bovenaan