Maart08 mama's, hoe gaat ie???

Hallo Roos,

wat jammer dat het misgegaan is zeg. Ik weet wat je meemaakt, ook ik heb voor mijn oudste met 6 weken een miskraam gehad. Het is zo gek, je bent dan nog maar zo kort zwanger maar op één of andere manier hoort het kindje er al helemaal bij.
Ga maar lekker uithuilen van het weekend, want dat mag.

Sterkte er mee

groetjes Danielle (mv Bente 13.03)

Hoi Roos,

Ik heb het niet meegemaakt, dus ik kan niet zeggen ik weet wat je voelt.
Maar ik ben wel zwanger geweest en ik weet dat hoe pril het nog maar is, je al wel van je kindje houdt.
Heel veel sterkte en huil maar ff goed uit.

Liefs Reneke

Aaah, Roos, wat kan moeder natuur pijn doen! Wat leeg voor je! Ik weet er helaas zelf ook alles van (3x), en elke keer is weer zo'n teleurstelling en zo'n lege buik. Sterkte, ik hoop dat je je verdriet kunt toelaten en lekker alles eruit kan brullen.........

Hoi Roos,

Meid wat vervelend voor je zeg, weet het helaas ook uit eigen ervaring. Ook al ben je pas zwanger, het is toch weer het begin van een nieuw leventje..

Heel veel sterkte meid, huil maar even flink!!

Liefs,

Suus

Dank voor jullie reacties.
Gaat nu al weer wat beter, voel me alleen nog wat 'alleen-ig'  hoe raar dat ook klinkt met 3  spruiten om je heen.
In oktober kijken we weer verder, eerst effe lichaam wat rust gunnen.En geestelijk eigenlijk ook...
Groet Roos.

Hallo allemaal

@roos heel veel sterkte en geniet maar lekker van je 3 kindjes

Dean (donderdag een half jaar) rolt van zijn rug naar zijn buik en terug, maar dat deed hij 2 maanden geleden al. hij brabbelt er op los en zo hard dat oma laatst op de gang moest bellen omdat ze het niet verstond (hihi) kan heel goed aan de haren trekken en knijpen, vindt zijn tenen heel lekker.
Hij slaap de laatste 2 dagen weer slecht maar ik denk dat het weer een sprongetje is of zijn tandjes maar ik zie eigelijk nog niks. Ben al met groente en fruit begonnen wat hij heel lekker vindt. Donderdag moeten we weer naar het cb eens kijken wat ze nu weer te zeggen hebben. ben benieuwd hoe zwaar hij nu is.

groetjes Danielle (mv Dean 11-03-2008)

en iedereen geniet lekker van de kindjes want de tijd vliegt voorbij

Terug
Bovenaan