maat kleding

Renée is acht en halve maand en gaat nu langzaam aan over van 74 naar 80. Ik ook allemaal leuke kleertjes gekocht bij de H&M in 80, dus het gaat een beetje door elkaar heen. Ben heel benieuwd hoe lang ze nu is, want volgens ons heeft ze een week geleden echt een inmense groeischeut gehad. Of mijn spierballen zijn ineens gekrompen, dat kan ook, haha.

Groetjes,
Evelien

hoi
annique is nu bijna 9 maanden en heeft soms nog 68 aan maar van rompertjes en pyamaatjes 74/80
maar die zijn nog wel iets te groot
wisselt eigenlijk een beetje
gaat steeeds meer naar 74
groetjes sandra

haha, ik las te snel en dacht ‘maatkleding’ huh, voor een baby?

Stijn, 8,5 maand past ook vanalles wat. Broeken maat 64, shirtjes maat 80 en jasjes maat 74. Hij is 70 cm lang maar dat zegt niet alles heb ik gemerkt...

Dean is 7,5 maand en heeft overwegend maat 74/80. Sommige broekjes en rompertjes nog 68.

Groetjes,
Nelly.

Ilse (8,5 maand) heeft meestal 74 aan. Maatje 68 gaat nog wel (ligt ook aan het merk), maar is al snel te krap.

Jeske

Hoi,
Thom is over een week 8 maanden en heeft nu maat 74. Shirts maat 80 draagt hij ook al wel en hij past nog in een enkele broek maat 68.
Groetjes, mv Thom

Hallo,

Isa is 10,5 mnd en draagt overwegend maat 74. Ik vind het per merk en per winkel wel heel erg verschillen; sommige dingen in maat 74 zwemt ze nog in en andere passen maar nét!

Grtz. Poppetje71 mv Isa

Chloë is no 10,5 maanden is draagt maatje 80. Het meeste wat ik nu koop is matje 86.
Poeh poeh wat gaat het snel he?

groetjes pally

Terug
Bovenaan