maat kleding

Matthijs is vandaag 9 maanden  en heeft overwegend maat 80 aan (shirts) en maat 74 broeken...

Milan is overmorgen 8 maandjes. En hij draagt maat 74/80 shirtjes en broek 74. Maar dat is ook weer per model en winkel verschillend want hij heeft ook nog 3 broekjes maat 68 en die zitten nog steeds heel erg goed.

Jolanda

Merel is 9 maanden en draagt nog maat 74 maar dat word steeds krapper.
sommige shirts heeft ze al maat 80.
ik vind bij veel t-shirts de mouwen zo lang. (of merel heeft korte armpjes hahahaha)

Ik  had toen  het zo warm was al kleertjes gekocht in maat 80, en die passen eigenlijk al goed. dus ons prulleke gaat over naar 80.

Het valt me op dat de jongetjes grotere maten dragen bij dezelfde leeftijden dan de meisjes.

Ik had dat al eens ergens gehoord, maar nu wordt het bevestigd.
Raar dat ze bij het cb wel dezelfde groeigrafiek hanteren voor jongens en meisjes.

Jeske

Tessa draagt nu kleding maat 74 en 80. Ligt aan soort merk denk ik, van H&M heeft ze nu maat 80 aan en van die truitjes van Rainbowbabies heeft ze nog 68 aan! Die vallen echt megagroot!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi,

Tiara is 8.5 maand en heeft van shirt maat 80 en broek maat 74.

Groetjes Nancy

Kay is nu dik  9,5 maand oud en draagt maat 80/86 in zijn shirtje.

Esmé mv Kay

Hier ook een klein meiske; Puck is 9 maanden en draagt maat 74 maar ook vaak nog 68. Ligt aan het merk. Het gekke is dat ik rompers al wel maat 86 moet hebben anders springen de knoopjes open! Schijnbaar erg lang bovenlijf en korte pootjes! Niet bepaald geschikt als toekomstige "Hollands next top model"  dus!!
Marcia mv Puck.

Terug
Bovenaan