maat kleertjes

Hai,
Vorig jaar heeft het Kruidvat eenkeer rompertjes verkocht die heel smal waren. Verder kun je bij de hema vaak broekjes kopen met een "adjustable waist", ofwel een verstelbare taille.
De meest Franse kleertjes zijn heel lang en smal, dus als je toevallig in Frankrijk komt, kun je daar lange smalle kleertjes kopen.

Oh ja, Liv kan ook van sommige kleertjes nog in maatje 50/56 hoor. Maar vandaag heeft ze maatje 68 aan (Hans Textiel, valt blijkbaar wat kleiner uit). Ze is morgen 16 weken.

Patricia

Hoi hoi,

Ruben heeft nog 56 aan en dat past nog perfect.........soms heeft hij een kleine maat 62 aan voor de verandering.
Ik sta ook idd wel te poppelen dat hij eens iets anders aan kan.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Hugo heeft twee weken maat 50 gedragen, daarna ruim anderhalve maand maat 56 en nu alweer bijna een maand maat 62. En hij heeft grote voeten! Hij draagt al vanaf twee maanden sokjes voor 6-12 maanden. Hij zal ze wel van zijn vader hebben, die heeft schoenmaat 45.

Groetjes,

hoi

jeffrey heeft maat 50 helemaal niet gepast
hij zat al gelijk met de geboorte op 56
hij is nu 3,5 maand en hij draagt 68 en sommige zijn al te klein soms graagt hij ook 74 maar dat is dan net weer iets te groot
maar hij heeft het me de omvang wel   nodig
hij is alleen niet echt groot hij is nu 61,5 cm
ach we krullen het gewoon om
anders is het ook zonder kan die het helemaal niet aan
ik heb zo veel kleertje in 74 gekregen een tuinbroek   mar die past ie nog niet jammer
komt van zelf

kus diana en jeffrey 11-12-06

nina heeft over het algemeen maatje 62 maar merken als mexx valt vrij klein dus die t-shirtjes zitten vrij strak..en zijn aan vervanging toe...
kleertjes van   bakkaboe vind ik weer groot vallen...

groetjes marleen

Hoi hoi,

Amy kan van sommige dingen nog maat 56 aan. Maar de meeste kleertjes die ze aan heeft zijn maat 62. Ze is zondag 16 weken, en morgen moeten we naar het bureau, dus ik ben benieuwd wat ze nu weegt en hoe lang ze is. Ze is wel wat langer dan gemiddeld. Dus qua lente heeft ze maat 62 wel nodig maar in de breedte is het nog wel aan de wijde kant.

En ik ben idd ook continue de garderobe aan het bekijken of ze bepaalde dingen van 68 al aan kan. Zitten ook zulke leuke dingen bij! Haar vader wordt al gek van mij...

Groetjes Lilian

Finn heeft voornamelijk maat 62 aan, maar er zijn inderdaad ook kleertjes bij in 56 die hij nog past. Heb ook zin om weer nieuwe dingen aan te doen. En zomerkleertjes koop ik in maat 68 aangezien hij toch niet zo heel hard groeit.

Terug
Bovenaan