maat kleertjes

Hallo,

Ruben begon met maatje 44, zo klein was hij. Nu, hij is 14  weken,  zit hij op 56/62. Ligt wel  een beetje aan het merk. Dat van mexx is inderdaad kleiner dan van esprit. Heb van de week alle te kleine kleertjes uit zijn kast gehaald, moest wel even slikken hoor. Al die kleine leuke pakjes die toen te groot waren en nu zo klein lijken.

Groetjes Diana en Ruben

HIHI, ik dacht net datik zou schrijven dat de kleertje van baby-mexx zo groot uitvallen. Liv heeft 1 pakej van esprit, maat 62 en 1 van baby-mexx maatje 62. Het ene kan ze met moeite aan, en dat van mexx, daar kan ze in zwemmen. Nou is het ene ook van "zakdoekenkatoen" en het andere van pyjamastof, misschien dat daar het verschil in zit. Anyway, vannacht ligt ze te zwemmen in een pakje van baby-mexx, maatje 62.
Trouwens, Max hoort Frans en mij nog wel eens praten over maten. Nou kreeg hij van de week nieuwe schoenen (heerlijk, sandalen, lekker de zomer in). Ik zei tegen Frans dat ze maatje 23 niet hadden en dat ik daarom 24 heb meegenomen. Maar dat zou misschien iets te groot zijn. Zegt onze eigenwijze Max: "is maatje zijfenzestig, is nog een beetje te groot hè?" Toen heb ik gereageerd dat het niet vijfenzestig is maar 60 (haha) en nou zegt hij elke keer dat zijn schoenen maatje 60 zijn, maar wel een klein beetje te groot!!

Nooit gedacht dat ik ooit mee zou praten over babymerkkleding , maar ja, als je zo'n bon krijgt...
Lynn heeft 2 shirtjes van mexx, maat 62 en 68, waarbij maat 68 kleiner valt dan maat 62!
Maar ik kan er zelf ook wat van, ik had voor Lynn een winterpak gemaakt in maat 56, ik denk dat ze 'm volgende winter wel aan kan!

Bij mij zijn het krijgertjes hoor, die merkpakjes. Ik vind het echt te duur om te kopen. Een buurvrouw bracht sokken mee uit de VS, babyGAP. Wist ik veel dat dat heel exclusief is. Ze zien er in een schoentje precies hetzelfde uit als sokjes van de hema. En als ik heel eerlijk ben, zitten de sokjes van Jola nog het allerbeste!

Daantje is nu 3 maanden en sommige 50/56 pakjes vind ik al te kort worden. Ik vind HEMA dan weer heel groot vallen, en ik koop graag Imps and Elfs (bij een oulet hoor!)voor Daantje en daarin past ze al een 62! Het was heel erg wennen, die verschillende maten voor verschillende merken!

Hoi,
Katie draagt nu maatje 62, maar sommige vallen ook weer klein. Dus ze kan ook al maat 68 aan. Big girl! haha. En ze is nog niet eens 3 maanden!
Ik moet ook echt opletten dat ik haar kast af en toe doorspit anders vergeet ik alles wat ik nog had.

Groetjes !

Terug
Bovenaan