Mag je vragen om inleiding?

<p>Hoi,</p><p>Ik ben er simpelweg gewoon klaar mee. Ik loop de laatste weken ziekenhuis in en ziekenhuis uit voor controle. Ik heb te veel vruchtwater waardoor ik het kindje met regelmaat niet goed voel. Ik voel het kindje of heel veel of niet... Ik lig elke week aan de CTG omdat ik dan weer een dag geen leven gevoeld heb. Ook liep de bloeddruk op waardoor ik veel hoofdpijn heb. Vandaag waren de bloeddrukken echter weer normaal, maar wel veel hoofdpijn continue...</p><p>Mag je vragen voor inleiding? Ik zou dat zelf graag willen gezien bovenstaande. </p><p>37+1 week zwanger.</p>

Ik zou er persoonlijk niet gauw om vragen. Ik ben zelf ingeleid en vond het verschrikkelijk... onregelmatige weeen en weeenstorm... daarbij doen ze het niet heel snel zonder goede reden, omdat zo lang mogelijk in de baarmoeder vaak het best is voor het kind. Maar als je er zo klaar mee bent, kun je het natuurlijk altijd vragen ?

Precies wat hierboven staat.. ik heb het echt als verschrikkelijk ervaren.  Je lichaam is eigenlijk nog niet klaar om te bevallen.
Mijn bloeddruk liep ook op en uiteindelijk hebben ze ervoor gekozen, om onze kleine toch te halen.

Tja zoals iedereen hierboven al aangeeft. Probeer het te relativeren de tijd die je nog rest is niet lang meer. Boek een zwangerschapsmassage zodat je even fijn momentje nog hebt en ontspanning zou de bevalling kunnen stimuleren ?. Daarbij doet jou lichaam en jou kindje het veel beter als het allebei er klaar voor is. Even de knop proberen om te zetten gaat je uiteindelijk veel geven. ?? hang in there

[quote quote=10190548]Precies wat hierboven staat.. ik heb het echt als verschrikkelijk ervaren. Je lichaam is eigenlijk nog niet klaar om te bevallen. Mijn bloeddruk liep ook op en uiteindelijk hebben ze ervoor gekozen, om onze kleine toch te halen.[/quote]
Het probleem is dat ik geen zorgeloze zwangerschap gehad heb. Ik heb met 27 weken aan de weeenremmers en longrijping gelegen. Te veel vruchtwater etc etc. Ik ben nu 37 weken en men verwachtte nooit dat ik dit zou halen. Door het vele vruchtwater bel ik dus 1 a 2x per week ivm minder leven voelen en daardoor steeds aan ctg. Alles is id ver wel goed dan. Nu sinds een week een oplopende bloeddruk met veel hoofdpijn boven mijn ogen. Zondag wordt bekeken hoe de bloeddruk dan is en als deze niet gezakt zijn willen ze inleiden. Echter waren vandaag de bloeddrukken weer perfect, maar nog steeds heel veel hoofdpijn elke dag..

Ja hoor dat kan wanneer je goede argumenten hebt. Inleiden doen ze dan vanaf 39 weken, niet eerder zonder medische redenen. Je kunt dan ook kiezen om meteen een ruggenprik te zetten zodat je minder/weinig pijn ervaart van de weeën omdat die tijdens een inleiding vaak heftiger zijn.

En ik ben bang dat er dadelijk in 1x wel complicaties optreden terwijl nu nog alles goed gaat met beebje. Voel me zelf alleen lamlendig door de hoofdpijn nu. Maar ben bang dat er dadelijk wél in 1x eiwitten in urine komt of problemen komt ivm veel vruchtwater en er dan dus met spoed gehandeld moet worden. Nu gaat t nog goed.

Terug
Bovenaan