Mag je vragen om inleiding?

Hoofdpijn kan ook van de stress komen he.. maar als het echt nodig is gaan ze je kindje wel halen. Hebben ze al gekeken hoe je baarmoedermond is? 

[quote quote=10190558]En ik ben bang dat er dadelijk in 1x wel complicaties optreden terwijl nu nog alles goed gaat met beebje. Voel me zelf alleen lamlendig door de hoofdpijn nu. Maar ben bang dat er dadelijk wél in 1x eiwitten in urine komt of problemen komt ivm veel vruchtwater en er dan dus met spoed gehandeld moet worden. Nu gaat t nog goed.[/quote]
Ik snap dat je je zorgen maakt hoor! Ik moest idd ook steeds urine inleveren, en elke keer toch angst dat er eiwitten in zaten.
Toen mijn bloeddruk meerdere keren hoger was 160/90 meestal, werd direct gesproken over inleiden eigenlijk .. 

[quote quote=10190559]Hoofdpijn kan ook van de stress komen he.. maar als het echt nodig is gaan ze je kindje wel halen. Hebben ze al gekeken hoe je baarmoedermond is?[/quote]
Nee daar kijken ze niet meer naar in deze termijn zeiden ze. Bij mij notmaal bloedrruk van 110/70. Nu hele week rond de 135/93. En vandaag weer 130/75

Hi kletskopje, 
Ik snap jou angst wel. Zelf bij 1ste zwangerschap met 38+2 ingeleid ivm hoge bloeddruk en oplopende lever en nierfuncties . En hier ook weeenstorm gehad. Dit keer zwanger zal ik ook wel ergens rond week 39 ingeleid worden. Mits t niet eerder nodig is. Ik heb eind deze maand gesprek over hoe bevallen. Waarbij een ruggeprik bij inleiding een belangrijk punt is. 
Je kunt je vraag gewoon bespreken. Ze wachten t liefst tot week 38 39. Maar als je klachten toenemen en je bloeddruk toch doorzet zullen ze actie ondernemen. 
Sterkte nog even!!
Grtjs nvn

Hoe langer in de baarmoeder, hoe beter voor het kindje, maar vragen staat vrij.. ik denk alleen dat ze het niet snel zullen doen..

[quote quote=10190619]Ik heb er ook om gevraagd, en ik zou het zo weer over doen! Heb er echt geen seconde spijt van gehad[/quote]
Wat was de reden dat jij dit wilde?

Ik heb een fijne zwangerschap gehad maar was er aan het einde ook zo klaar mee! Uiteindelijk bij 41wk op verzoek ingeleid. Persoonlijk vond ik het een fijne ervaring kwamen s’ochtends vroeg op ons gemak binnen met een lege maxi cosi en vertrokken s’avonds met een prachtige dochter erin! Door de wee opwekkende medicijnen kreeg ik ook weeenstormen. Waardoor ik uiteindelijk voor een ruggenprik koos. Als ik het opnieuw zou moeten doen zou ik het zo weer doen! Enige wat ik anders zou doen is aangeven bij de artsen dat de verdubbeling van de weeopwekkers minder snel zou kunnen om weeenstormen te voorkomen. Luister naar je lichaam en blijf praten met je verloskundige! je bent er bijna succes met de laaatste loodjes

Terug
Bovenaan