Mama's zwanger van de tweede

<p>Lieve mama's,</p><p>Het lijkt mij erg leuk om in contact te komen met mama's die zwanger van de tweede zijn. Ik ben zelf nu pril zwanger en we hebben al een zoontje van 8 maanden. Wij zijn een vrij jong gezin maar ikzelf ken weinig mama's dus vandaar. </p><p>Wie sluit zich aan? :--) veel liefs</p>
 
Hoi hoi,
Ik ben ook zwanger van ons tweede kindje, ook nog pril rond 9 okt uitgerekend...
Ons dochtertje is 10 maandjes oud.
vind het toch wel weer spannend allemaal.
26 febr eerste echo...
 
???
 
Hoi hoi!
Ik ben ongeveer 8 weken zwanger en heb een dochtertje van 9 maanden! Wat grappig om te lezen dat jullie kindjes ook nog vrij jong zijn. Ik heb gister de eerste echo gehad en die zag er goed uit. Ik zou het ook heel leuk vinden om met andere mama's contact te hebben. 
??
 
Leuk! Ik ben 13 weken zwanger en heb een dochter van bijna 16 maanden. Ze is straks dus bijna 2 als de baby komt. Sommige mensen vinden het erg snel, maar zo te lezen zijn jullie er nog eerder bij haha! :) Ik vind het alleen maar leuk!!
 
Leuk ik ben ook heel pril zwanger van een tweede kindje. Is het een idee om een geheime Facebook groep aan te maken? 
 
 
Ja meer mama's! Hartstikke gezellig :) ik vind het erg spannend maar vind juist de tweede een fantastisch aanvulling op het gezin en kan eerlijk gezegd niet wachten. Leuk om dit met jullie te kunnen delen en dat we alleen een beetje door het zelfde gaan. Hoe staat het met de symptomen? Ik heb donderdag de 21ste de eerste afspraak voor een echo duurt erg lang moet ik zeggen! Haha :) leuk om mama's te spreken die al een kindje hebben :) hoe zijn jullie vorige zwangerschappen verlopen?
 
Liefs 
 
P.s. ik heb zelf geen FB. Ik zou anders zo'n app groepje ook wel leuk vinden maar er zijn ook die dat iets te persoonlijk vinden dat begrijp ik dan ook wel weer. Ik sta er in ieder geval voor open en beloof plechtig niemand te stalken of niet netjes met t nummer om te gaan. 
Ik vind dat een stom antwoord zeg van mensen ' te snel'. Ja als je situatie niet fijn is kan het niet altijd slim zijn maar dat vind ik zo persoonlijk. Wij vinden het zelf alleen maar heel leuk en kunnen niet wachten:) 
 
Bij mijn dochtertje weinig klachten gehad rondom de zwangerschap...
in het begin wel pijnlijke borsten en vermoeidheid en op het eind last van maagzuur gehad...
tot nu toe ook weinig klachten, wel enorm moe en af en toe was steken in mijn borsten en volgens vriendlief ben ik extra snel aangebrand/op de kast te jagen ?
 
jaaa vind ook lang duren voor de echo vooral omdat het toch altijd wel spannend blijft.
voor ons dochtertje hebben wij een miskraam (leeg vruchtzakje) gehad...
 
?
 
Terug
Bovenaan