Mama's zwanger van de tweede

Hallo allemaal
 
Ik ben nu 29.2 weken zwanger van ons meisje. Heb al een zoontje van bijna 16 maanden. Wat leuk om te lezen dat jullie kindjes ook vrij kort op elkaar komen. Ik moet eerlijk zeggen dat deze zwangerschap best pittig is vergeleken met die van mijn zoontje maar ach ik kan dan ook al een beetje gaan aftellen tot mijn verlof!
 
Dag iedereen. Ik ben ook net zwanger van de tweede. Mijn kindje is 9 maanden. Ik vind het voor mezelf echt veel te snel erop. Wij hadden voor dit jaar nog andere plannen zegmaar. Ik vind het daardoor echt heel spannend. Ook fijn dat het gewoon lukt hoor begrijp me niet verkeerd en ik was er toch echt zelf bij Haha. Maarja Hoe moet dat straks met de tweede enz. Zijn er meer mama's die dit hebben en hoe zijn jullie daarmee om gegaan. 
 
Hey,
Wat leuk hier ook zwanger van de 2e. Heb een zoontje van 11 maanden. Kan het nog niet echt bevatten eigenlijk. We spraken af van nou zullen we er voor gaan en we zien wel hoelang er tussen zit en hup het was meteen raak?? super leuk maar ook zeer spannend. Ben nu 6 weken zwanger dus nog erg pril. Niet heel veel klachten behalve echt super moe, wat meer honger, lage rugpijn en prikkelbaar?. 
 
Hé Hallo :)
Hier 8 wkn zwanger (ongeveer). Al een echo gehad ivm missed abortion vorige x en het hartje klopte nu gelukkig wel. Vind de 2e zeker spannend! Hoe gaat kindje 1 het vinden? Zal ik van baby 2 net zoveel houden? Wel ook veel zin in, maar die twijfels hè... Hebben jullie dat ook?
 
Terug
Bovenaan