Mama's zwanger van de tweede

Ook ik heb bij mijn eerste zwangerschap bijna geen klachten gehad, nooit misselijk geweest ofzo. 
Nu bij de tweede ook nergens last van. Tussen de 5-8 weken zwangerschap wel heel moe geweest, nu gaat het al een stuk beter. Dus hopelijk kom ik er net zo makkelijk doorheen als bij mn eerste kindje! Zowel de 8weken als de 12weken echo zag er goed uit. Wij willen niet weten wat het geslacht is.
Een facebookgroep/appgroep.. leuk! Wanneer zijn jullie uitgerekend? Ik op 8 augustus.
Het lijkt me heel gezellig, 2 kindjes onder de 2 jaar. Ik denk dat het herl goed is voor mn dochter, de aandacht een beetje verdelen. Maar het lijkt me ook wel erg druk. Ben ook wel blij dat het nog een poosje duurt. 
Succes, iedereen die nog voor de 1e echo moet. Hopelijk is alles goed!
 
Mijn vorige zwangerschap heb ik weinig kwaaltjes gehad. Nu heb ik wel iets meer kwaaltjes, maar misschien is het ook wat zwaarder omdat je al een kindje hebt. Er bestaat ook een app: kik, waarmee je alleen met een gebruikersnaam kunt chatten met elkaar. Hierbij geef je elkaar geen telefoonnummer. Zelf heb ik niet veel moeite met het geven van mijn telefoonnummer, maar ik kan me voorstellen dat een ander dit misschien minder fijn vindt. 
Liefs!
 
Hier wonder boven wonder helemaal geen last van kwaaltjes gelukkig maargoed ben ook net 5 weken zwanger dus ik heb mijn piek met hormonen nog niet gehad hihi 
Zullen we een app groepje aanmaken voor wie dat gezellig vind? 
Anders mogen jullie je telefoon nummer wel mailen naar mereldv123@gmail.com zo komt niemand achter je nummer en dan maak ik een groeps app aan. 
 
Leuk om jullie verhalen te lezen dames. Ik ben ook zwanger van de 2e. Best pril ook nog. 5+3 weken. Ons zoontje is in oktober 2 geworden :)
Ik heb ook bijna geen kwaaltjes. Dit maakte me eerst wat onzeker. Maar fijn om te lezen dat de meesten van jullie ook bijna geen kwaaltjes hebben. Ik ben alleen een beetje moe en sneller geïrriteerd richting m'n man haha.
21 Feb hebben we onze eerste echo. Spannend hoor. In juli hebben we een miskraam gehad met 5 weken. 
Fingers crossed voor ons allemaal ❤️
 
Wat leuk!
Ik ben zwanger, nu 18 weken, van de 2e en mijn zoontje is net 2 jaar geworden. Zelfs hier vonden ze dat te snel, terwijl er toch dik 2.5 jaar tussen zit hahaha.
Ik heb bij deze zwangerschap enorm veel klachten in vergelijking met de eerste. Had echt een fijne zwangerschap bij de eerste op vermoeidheid un het begin na. Nu was ik ook erg misselijk en heb ik nu al weken enorm veel last van bandenpijn.
 
Morning mama's!
Goed idee van dat mail adres i.v.m. met privacy! 
Ik had zelf weinig klachten eerste zwangerschap veel vocht op t laatst. Maar mijn vriend vind mij vooral nogal 'emotioneel' Hahaha en zei dat ie gelijk merkte dat ik zwanger was. We lachen er nu nog samen om (weet niet hoelang dat nog duurt) en vooral het maagzuur herken ik zeker de laatste 2 maanden. Hoop echt dat deze zwangerschap ook goed verloopt :) 
Hiertussen hadden wij een miskraam gekregen met 6 weken en toen vroegen ze me bij de echo of ik het wel zeker wist dat ik zwanger was of dat ik schijn zwanger was. Dat vond ik vrij pijnlijk want we waren erg blij en kwam toch echt wel als een verlies. Snap niet dat als iemand al een kindje heeft dat je dan vraagt weet je wel hoe t werkt ? Hahaha dat begreep ik persoonlijk niet. Wel positieve test maar t mocht toch niet zo zijn nog. Maar nu dus erg blij en zenuwachtig.
Ik vind die tweede er achter aan juist handig hoef je ook niet weer alles opnieuw in te slaan. Voorlopige datum is 8 oktober :) mijn zoontje kan dat extra broertje of zusjs  wel gebruiken beetje wennen aan het verdelen van de aandacht. Waren jullie veel aangekomen tijdens jullie zwangerschappen?
Veel liefs X
 
Hey mama,s 
ik sluit me ook aan ik ben nu 18 weken en 5 dagen zwanger van de tweede en heb al een dochtertje van 16 maanden. Leuk dat iedereen ook nog best jong kindje heeft. Mijn eerste zwangerschap was ik veel misselijk, moe en humeurig en deze zwangerschap ook alleen nog tikje erger. Maar begin de slechte weken achter me te laten gelukkig. De andere trimsters ging ik fluitend door met mijn dochtertje. 
 
Denken jullie dat als je veel misselijk bent in het eerste trimester dat je dan een meisje krijgt? Ik moet zeggen dat ik dat vaak terug zie die combinatie als het ware. Hebben jullie tijdens je zwangerschap iets gemerkt van t geslacht of een fabeltje die toch wel ergens klopte? 
 
Terug
Bovenaan