Mama's day out!!!

http://www.dotime.nl/page.php?

Is deze het Marieke? Want die heeft meerdere lokaties (ook in Delft) en daar kan je ook cocktails shaken!!!!  Ook erg gezelli hik haha

Groetjes van Cissy

Hoi Cissy,

Nee deze is het niet,kijk maar even naar de prijs.

We blijven zoeken!

Nou is Amstelveen natuurlijk wel hartstikke centraal he...
of Amsterdam...

Dat is voor niemand 2 uurtjes rijden toch...

en eerlijk is eerlijk...

ik heb nog nooit GEDIEP-ZEE-DAMD.

lijkt me leuk.

Ik stem ook voor het diepzee-dammen!
Gaaf lijkt me dat!
Alleen wel duur, want dan moeten we eerst met z'n allen naar Aruba om ons duikbrevet te halen.....Wel gezellig!

Nou ja, ik zal wel horen wat het gaat worden.....Een cursus bonbons maken lijkt me leuk! Hoewel ik eigenlijk al een gepland heb...haha

Enne......echt leuk hoor!

Liefs Annet

Klopt Cissy.. Ik heb ook liever iets op de hoek hoor. Maar als ik een stuk moet rijden en heb dan een geweldige middag dan is de keuze zo gemaakt. Echter is er wel een limiet.

Ik rij ook heeeeel wat af om overal te komen maar ja,.. dat is omdat ik het gewoon ontzettend leuk vind! Als je niet graag rijd of geen auto hebt is het een ander verhaal. Maar als je niet van plan bent langer dan een half uur te willen rijden dan kan je ook helaas bijna nergens bij zijn, daar wonen we allemaal te ver voor bij elkaar vandaan.

Het grootste gros komt overigens toch allemaal uit de regio Noord-Brabant en Zuid-Holland. Logisch dat er met "afspreken" het vaak in deze regio's wordt gedaan. Dan kunnen immers de meeste ook, al moeten er dan toch nog een boel een uur rijden!

Ik baal er ook van dat er een paar mama's helemaal in het zuiden of noorden wonen hoor! Had ze graag eens ontmoet.. Maar spijtig genoeg denk ik niet dat het werkt om de meeste mama's 2 uur te laten rijden (of meer) terwijl het andersom om een enkeling gaat..

Ik vind dit ook heel erg vervelend,..

Esmé mv Kay

Ik ben even gaan surfen op hetnet en heb wat dingen gevonden.

Ik heb gekeken in Utrecht en Amsterdam.

www.porceleen.nl (porcelein beschilderen, A'dam)
www.pinkpepper.nl (van alles Utrecht)
www.expres-zo.nl (van alles, Utrecht)

Maaarrrr, ik moet wel zeggen dat ze de prijzen wel allemaal weten hoor! Ik vind het zelf tamelijk duur allemaal. Als je dan kijkt wat je voor €19,50 in Valkenswaard krijgt......

Maar goed, kijk even op deze sites.Er zat ergens ook een workshop High-Tea tussen, ook errug lekker!!!

Wij zijn nu eenmaal meer meerdere mensen en meerdere meningen. Als we een paar ideeën hebben zal ik er 3 van kiezen en dan gaan we gewoon stemmen, krijg je ook geen scheve gezichten!

Groetjes, Marieke

Als we gaan paaldansen ga ik ZEKER mee!!
Maakt niet uit naar welke uithoek ik dan toe moet....

Tessie

Terug
Bovenaan