Mama's day out!!!

Paaldansen???? Moet ik eerst even de fysio bellen en het UWV dat ik daarna weer in de ziektewet moet met mijn bekken, maarre, lenig ben ik nog wel hoor  , dankzij jaren turnen! Hahahahah

Ik laat me verrassen.. vind alles best!!

Maar maak het je niet al te moeilijk..
Succes met organiseren, heb er nu al zin in!!

Esmé mv Kay

Ik ben zomaar even helemaal uit de richting gaan zoeken, ook omdat ik toevallig hier al een keer ben geweest.

Kijk eens op www.prestonpalace.nl

Kun je van alles doen, de hele dag door (vr)eten en drinken (inclusief). En de prijs voor dit alles valt dan nog mee.

Nou, laat jullie mening maar horen!!!! Enne dames van boven de rivieren, hier hadden jullie ook wel op kunnen komen, toch?

Groetjes, Marieke

Preston Palace is superleuk! Wij gaan er elk jaar wel een keer heen. Maar dat is ook fantastisch mét kids hoor: er is een geweldig zwembad, en een hele kinderhoek compleet met ballenbak en glijbaan........

Groetjes van Cissy

Ik ben ook van de partij hoor!
December is wel een hele drukke maand hier, naast alle feestdagen is mijn zus jarig en hebben we allebei een man genomen die er vlak omheen jarig zijn, pffff HAHA
En hopelijk klussen en verhuizen (DUIM DUIM DUIM DUIM)
Is preston palace niet mega duur??

Het wordt waarschijnlijk eerder dan december ivm Ilja die dan naar Nl komt, en die willen wij nu eindelijk wel eens in het echt zien hoor!

Het kost ongeveer €35, idd prijzig. Maar helaas komen er niet zo veel meer ideeën langs, daarom ben ik maar even gaan zoeken.

Dus dames, wees creatief en laat uw mening horen.

He dames,
Een erg leuk idee om eens iets met de mama's te gaan doen..
Als het op een zaterdag valt en dan ook nog die wat ik vrij heb ( werk om het weekend)dan wil ik zeker wel mee gaan..

Ik zal nog eens bedenken wat leuk is om met een hele groep te doen..

Om een stukje te rijden vind ik geen probleem, maar ik heb ook een limiet van 1,5 tot 2 uur. Amsterdam vind ik persoonlijk niet praktisch ivm parkeergelegenheden en ik denk als ik er heen moet rijden dat ik daar ongeveer 2,5 tot 3 uur over doe.
Toen we 3 weken geleden nar schiphol reden hebben we hier bijna 4 uur over gedaan..

Maar ik hoop dat er iets leuks uit komt.

groetjes pally

Terug
Bovenaan