Mama's : hoe is het met jullie buikjes ?

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of jullie alweer je oude figuur terug hebben ?

Onze jongste is nu 5 mnd en de oudste vroeg pas of er nog een baby kwam...

Ik wil na de vakantie toch maar eens beginnen met wat buikspieroefeningen.
Hebben jullie nog goede tips / ervaringen ?

Groetjes, Sophie

Hoi Sophietje75,

Hier nog een blubber-buik-mama.
Ik heb eerlijk gezegd helaas geen discipline genoeg om het vol te houden, de oefeningen. Erg he?

Maar begin wel telkens heel dapper...

Een beetje op mijn voeding letten scheelt wellicht al iets....wat minder cola bijvoorbeeld.

Groetjes Manda, mv Yende 5.5 mnd

Ik heb ook nog steeds een buikje. Maar hoeveel ik ook lijn of oefeningen doe, dat gaat niet meer weg....Ik val kilo's af maar die buik die blijft. Ik weeg nu minder dan voor de bevalling. En de kleren die ik altijd aan had passen ook wel, sommige strakke shirts heb ik weg gedaan omdat ik het geen gezicht meer vind...ik had altijd een strakke buik, maar die is echt giga uitgerekt.
Ik kan/durf ook echt niet meer met een bikini te lopen. Rond met navel heb ik gigantisch straie :( Maar ja, het was voor het goede doel zeg maar.
Ow trouwens...mijn borsten zijn ook zo slap geworden. Hebben daar meer mensen last van. Daar baal ik trouwens pas echt van.

hallo allemaal

ik moet zeggen mijn buik is weer net zo plat als voorheen terwijlik er eigelijk niks aan heb gedaan. Maar ik moet zeggen ik had ook geen dikke buik toen ik inverwachting was.Je begon eht pas te zien toen ik 30 weken was.  ik had na 4 dagen na de bevalling mijn eigen broeken alweer aan.

met mijn borsten ja daar is eigelijk niet zoveel meer van over. Ik had al niet zo veel en nu is het nog minder zo lijkt het.(ik heb wel 2 maanden borstvoeding gegeven)

groetjes Danielle mama van Dean (11/03/2008)

Hoi hoi,

Ja die buik he dat blijft het eeuwige probleem. Ik heb altijd een platte en strakke buik gehad. Maar tijdens de zwangerschap is die wel heel erg uitgerekt. Ik droeg namelijk helemaal naar voren en ging ook nog eens bijna twee weken overtijd. Tja dan heb je na afloop nog steeds een blubberbuik.
Ik doe wel sinds kort elke dag buikspieroefeningen en merk wel dat dit helpt. Je moet vooral de schuine buikspieren trainen hebben ze mij verteld.

Och ja het zal er wel vanaf gaan en anders heb ik gewoon pech.

Groetjes Anne

hey!

jaja, bij mij zit het buikje er ook nog.
ik had altijd een mooi perfect strak buikje en ik had zelf een 6pack terwijl ik nog nooit heb getraind hihihi.
en nu is het een beetje blubber.
moet zeggen dat t me niet in de weg zit ofzo hoor.
heb in mn zwangerschap ook altijd geroepen: ik ben 20 kilo aangekomen, gaat t er af dan is dat mooi maar blijft het zitten zit ik er ook niet mee.
nou, dat doe ik dus ook niet.
ik weeg nu 58. na mn bevalling is er 10 kilo afgegaan tot nu toe.
 ik pas wel bijna al mn kleding weer.

liefs, do

nou meiden,  
hier nog een flubber-blubber.
Ik was wel flink aangekomen in   mn zw, terwijl ik niet echt gesnoept heb en op mn voeding heb gelet, baalde er iedere x flink van.
mn zoontje is nu 5.5 mnd en ik pas nog steeds mn oude kleren niet, op het ogenblik zitten er nog 12 kilootjes teveel aan, die ik er nog af moet werken.
dus maar trouw aan de weight watchers en aan de buikspieroef.  
gr marina

hoi hoi dames

ook hier nog steeds een buikde buik wilt maar niet weg grrr idd sommige denken dus ook dat ik zwanger ben ik word er elke dag weer sjaggie van als ik mn kleren aan moet trekken,ik denk dat het door mn keizersnee komt en ik had een buik van 140cm dus dat zal het ook wel doen,maar ik word er echt depri van

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Terug
Bovenaan