Mama's uit Arnhem

Hoi allemaal,

Misschien een beetje late reactie maar ik kom ook uit de buurt van Arnhem

Ik ben 33 jaar, 33 weken zwanger  en woon in Velp.
Tot nu toe verloopt de zwangerschap prima.
Ik moet straks wel voor een extra controle langs bij de VK i.v.m. een te hoge bloeddruk.
ben benieuwd of ie vandaag een stuk lager is.

Dit is mijn laatste weekje werken en ben het nu ook helemaal zat.

Groetjes witte tulp

Hey,

@witte tulp: hoe was de controle?

Ikzelf heb ook, hoorde ik gister van de VK, een te hoge bloeddruk. Vind het zo lastig... want wat kan ik eraan doen... ja rust... maar verder???
Volgende week weer controle, ben benieuwd...

@dani80: hoe issie???

Groetjes Eef

Bloeddruk is gelukkig weer omlaag.
Had vorige week nogal wat stress op m'n werk.
Morgen nog 1 dag werken en dan begint m'n verlof. Ik heb inmiddels het meeste overgedragen dus dat geeft wat rust.

groetjes witte tulp

Hallo allemaal,

Volgens mij is er lang niet geschreven op dit forum maar goed, ik ben ondertussen op 5 april bevallen van een meisje! Ze heet Nora en was bij haar geboorte 3830 gram en 51 cm lang. Na een verblijf van twee weken in het ziekenhuis zijn we weer thuis en gaat het goed met ons. We gaan nu lekker genieten van de kraamtijd.

Ik wens jullie veel plezier en succes toe met de zwangerschap en de tijd daarna.

Groetjes, Jessica

Hai Jes van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Dus ik kan vanaf nu uitkijken naar iemand met hond, kinderwagen en peuter .

Je hebt wel lang in het zieknhuis gelegen zie ik. Is alles goed gegaan?

quote: j_u_f reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2008 13:22:34'));

Hai Jes van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Dus ik kan vanaf nu uitkijken naar iemand met hond, kinderwagen en peuter .

Je hebt wel lang in het zieknhuis gelegen zie ik. Is alles goed gegaan?

Hoi j_u_f

Dank je wel. Inderdaad kun je uitkijken naar of een rode kinderwagen of iemand met nog steeds een lange zwarte jas, minder buik en met grijze draagzak inclusief hond. Het ging niet zo goed allemaal maar nu is Nora helemaal gezond en ik ook weer. Nora had het benauwd na de bevalling en moest een paar dagen op de couveuse-afdeling vanwege een longinfectie en toen zij naar huis mocht werd ik heel ziek en blijk ik Hellpsyndroom te hebben en daarnaast galstenen dus ik ben vorige week geopereerd aan mijn galblaas. Kortom: wij zijn een beetje pechvogels, van alles bij mekaar maar gelukkig lag ik al in het ziekenhuis omdat ik 36 weken en 6 dagen zwanger was, dan mag je nog niet thuis bevallen.

Het is een heel verhaal, maar wij zijn thuis en genieten in Oosterbeek voor het eerst van de lente! Hoe gaat het met jou? Hoeveel weken ben je zwanger? Nog steeds een kort bruin jasje of ook een grotere maat inmiddels? Ik zal blijven opletten.

Groetjes, Jessica

Jeetje Jes dat is heftig allemaal zeg. Gelukkig gaat het nu goed met jullie. Lijkt me echt eng als je kleintje zo beroerd is.
En dat andere kan ik helaas ook over meepraten. Ik heb  tijdens mijn vorige zwangerschap een alvleesklierontsteking gehad waarschijnlijk veroorzaakt door galstenen. Mijn galblaas is vorige zomer verwijderd. Hebben ze bij jouw ook een kijkoperatie gedaan?   Is het Hellp syndroom helemaal over nu? .
Iig heb je mooi weer uitgekozen om weer naar huis te gaan. Laat je maar lekker verwennen hoor. Veel kopjes thee drinken in het zonnetje en genieten van je gezondheid en van die van je kleine. Het is helemaal niet zo vanzelfsprekend dat het allemaal maar goed gaat, dat blijkt maar weer.    

En hier idd nog  steeds een kort bruin jasje en blonde staart. En inmiddels een beetje buik. Het gaat allemaal heel goed.

Terug
Bovenaan