Mama's uit Arnhem

Hoi j_u_f,

Al 24 weken zwanger! Ja je bent over de helft. Dus jij had ook galstenen en een galblaasverwijdering. Tja, ik wist het niet, ik had al wel de hele zwangerschap veel buikpijn, bleek dus die koliekpijn te zijn. Gelukkig konden ze gelijk een oorzaak vinden en ook al komt alles samen, nu moet ik opknappen van alles en dan is het over. Het Hellp heb ik nog, dat is pas over een paar maanden uit m'n lichaam maar ik hoef geen medicatie meer. Veel rust en mijn concentratie is slecht en ik ben snel moe, ik hoop van de zomer 100% fit te zijn. Wat een verhaal he? Het leek wel een film allemaal.

Verder gaat het super, ik geniet inderdaad van het mooie weer en Nora doet het super. Komt alleen voor een voeding 's nachts en verder is ze een rustige baby.

Geniet jij ook van je zwangerschap? Lekker in de zon zitten enzo!

Groetjes, Jessica

He Jessica,

Wat fijn dat Nora het zo goed doet. Heerlijk  zo'n klein mensje. Ik kan bijna niet wachten. Ik heb zaterdag te horen gekregen dat we weer een meisje krijgen.

Ik vind het allemaal heel herkenbaar wat je schrijft. Achteraf gezien had ik ook al heel lang last van die galstenen, maar ik wist het ook niet. Ik heb dan geen Hellp gehad maar wel een alvleesklierontsteking dus ik weet hoe het is om een heftig ziekbed te hebben. Die concentratieproblemen herken ik ook. Het is een soort vermoeidheid die je niet even weg kunt slapen. Neem rustig je tijd en dan komt het met de tijd vanzelf weer terug. Kan ook nog van de narcose komen trouwens. Ik had na de operatie nog ongeveer een half jaar met vlagen last van bovenbuikpijn ( schijnt vaker voor te komen ), maar ik ben er nu al een hele lange tijd vanaf.  

Hier gaat ie trouwens prima. Ik doe het nog niet zo rustig aan want ik heb een beetje last van nesteldrang . Maar dat gaat vast wel weer een keer over hahahaha. Als straks die kleine er is laat ik me lekker in de watten leggen.

Doe het rustig aan meid, het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Geniet maar lekker van alles en neem de tijd om te herstellen.

Hey j_u_f,

Je krijgt een meisje! Gefeliciteerd, hardstikke leuk. Ik kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt, je hebt er al eentje dus je weet wat je te wachten staat. Was de echo verder ook goed? Ik was helemaal verrast dat we een meisje kregen, op alle echo's liet Nora niet zien wat voor geslacht ze had, de beentjes gewoon over mekaar. Ongelofelijk. Nu we 2,5 week verder zijn, vind ik het steeds leuker worden. Ik dacht echt dat het weer een jongen zou worden....

De galstenen.. ja ik hoop dat het minder wordt allemaal. Mijn alvleesklier was ook helemaal ontstoken erdoor en m'n lever werkte niet zo goed meer. Het is een gedoe hoor. Gelukkig konden ze door de alvleesklier een oorzaak achterhalen. Nu neem ik de tijd om te herstellen. We bekijken het thuis per dag.

Zo, ik moet iemand voeden hoor ik. Bedankt voor je berichtje!!

He Jessica,

Het is toch wel heel toevallig he? Allebei uit Oosterbeek en allebei galstenen en een alvleesklierontsteking gehad, tijdens of vlak na een zwangerschap. En mijn internist vertelde me nog wel dat die combinatie heel zeldzaam is. Dat geloof ik nu niet meer zo, eigenlijk. Ik vond het allemaal heel heftig toen. Ik heb een maand in het ziekenhuis gelegen met sondevoeding en was er erg slecht aan toe.  Ik ben eigenlijk nu ( een jaar later ) pas weer helemaal de oude. Ik hoop dat jij wat sneller herstelt maar het komt echt goed, met een beetje geduld.

Nu ga ik helemaal naar je uitkijken hoor .  We hebben nogal wat overeenkomsten zeg.

Heerlijk he? Een meisje. Het is altijd wennen als je wat ander  verwacht natuurlijk,  maar meiden zijn echt heel leuk . Oh je moet  trouwens een  kijkje gaan nemen bij Puck en Co ( als je je weer wat beter voelt natuurlijk ). Die hebben de nieuwe collectie binnen. Hele leuke dingen voor meiden.

Deze week ga ik lekker een weekje op vakantie. Effe uitrusten. Moet jij ook gaan doen hoor. Je lekker laten bedienen en knuffelen met Nora. Geniet van je kraamtijd en ik wens je alle goeds en een vlot herstel.

Hoi j_u_f,

Het is zeker toevallig allemaal! Bij mij zeiden ze ook dat ik een unieke 'pechvogel' was en dat ze zoiets nooit zagen, vandaar dat ze de hele zwangerschap geen diagnose konden stellen. Jij hebt je portie ziekenhuisgedoe dus ook gehad. Ik hoop dat jouw zwangerschap nu veel beter gaat en dat ik snel weer de oude ben. Het is tijd voor positieve dingen of niet?

Puck en Co, volgens mij ben ik er wel eens langsgelopen, in de weverstraat zit die winkel toch? Ik ga zsm kijken, ik kan zowieso niet wachten om meidenspul te kopen! Dat heb ik nooit gedaan natuurlijk dus als ik een maal met de pinpas ga zwaaien... nou.  Gisteravond kwam er kraamvisite en die namen al heel veel roze kleren mee, geweldig. Voor Koen heb ik natuurlijk alleen jongensdingetjes.

Jij kunt nu dus ook lekker gericht kopen, en de kamer inrichten en dat soort dingen. Leuk hoor! Twee meisjes, lijkt me gezellig straks. Zo, als ik weer rondloop dan hou ik in de gaten of ik je zie met buik en klein meisje erbij.

Groetjes!

Hihi dan zijn we allebei uniek . Zekers tijd voor positieve dingen. Hier gaat het dit keer iig heel voorspoedig en jij gaat vast een heerlijke kraamtijd tegemoet.

Die winkel zit idd in de Weverstraat maar pas op hoor. Als ik daar kom met pinpas is hij daarna altijd leeg   . Ik kan me daar nooit inhouden. Maar het is ook zo leuk, al die kleertjes. Veel plezier met shoppen.

Ik ga morgen op vakantie dus ben een tijdje weg.

Misschien tot ziens

Ik wens je een hele fijne vakantie!!! Veel plezier en ik hoop tegen de tijd dat jij terugkomt zeker een keer in de weverstraat te zijn geweest.... met pinpas .

Misschien komen we elkaar daar wel een keertje tegen op de meisjesafdeling...

Groetjes, Jessica

Terug
Bovenaan