Mama's uit omgeving Breda... (en omstreken natuurlijk!!)

Hoi, afhankelijk van de datum wil ik wel proberen te komen. Vanuit Oisterwijk is het denk ik 30-45 minuten rijden.  Vrijdag 11 mei kan sowieso, tenminste tot op heden. Zaterdag 12 mei kan ik alleen met Siebe komen, omdat Merijn dan bij zijn vader is en zondag 13 mei moet ik even afwachten. Ik wil namelijk graag dat de kindjes met moederdag thuis zijn en als ik dat niet geregeld kan krijgen met M. moet Siebe die dag ook naar hem toe en is het voor mij moede(r)loos dag.

Onder voorbehoud, wil ik er graag bij zijn!

Groetjes Fonske.

Hé Fonske,.. je gaat dan mee???? dat is leuk!
Toch maar uit de anonimiteit?

Ik ben even illegaal aan het forummen vanuit het bureau, maar zoals ik al eerder  zei gaat de 13e mei niet door ivm moederdag, dat was ik vergeten.

Ik zal vanavond even de balans opmaken!

Esmé mv kay

Dit zijn de mama's die komen als de datum schikt;

Skitje
Jorick
Paulinebert
MamavanThomas
Demi36
Evelien77
Kaat
Marieke79
Mama Bianca (zal vast ook mee gaan)
Fennie
Happy M (?)
Mamamyrna
Tobi
Lisenka
Teha
Fonske
Esmeeke
                                                                                          INFO:

Het wordt zoals het er nu uit ziet ;

ZATERDAG 12 MEI 2007

Omdat we er natuurlijk niet in alle vroegte hoeven te zijn lijkt mij..

13:00 uur

..een mooie tijd. De kindjes kunnen dan thuis nog even rustig eten (eventueel slapen)  en hebben zo dan  nog de hele middag!
Ook moet mama Myrna tot 13.00 uur werken, dus dat sluit mooi aan.

Vinden jullie dit wat?
Zo ja, dan maken we deze datum officieel!

Esmé mv Kay

Ik ben er niet, sorry sory helaas
Wij zitten dan op de camping. Volgende keer beter voor mij.

Lady's en kids; have fun!!

dan neem man etc mee,.. tis er hartstikke leuk en Chaam is errug dichtbij!! hihi,..

Maar jammer,.. veel plezier!!

Hier een dikke OK!
Wij komen (met de auto gelukkig!)

Groetjes, Marieke
mv Lyanne

Joepie, zaterdag 12 mei kan ik waarschijnlijk wel!  
Manlief is een weekend weg, dus ik kan lekker met Tessa doen en laten wat we willen!
Nu nog hopen op mooi weer!!

Esmé, heb je een adres van dat park (of van het station wat er tegenover ligt?) heb geen tomtom of karinkarin dus ben afhankelijk van een routeplanner via de computer die ik dan uitprint.
En kun je ergens in de buurt goed parkeren? (hahha, lijk wel een zeer zeker tiepje, alles op voorhand regelen!)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hallo meiden,

Zo zeg, een dag werken en ik moet flink bij lezen.
Ik ben zelf 10 mei jarig en ik zou het in het weekend vieren dus ik moet nog even kijken hoe en wat maar ik ga zeker wel proberen om te komen.

Is het goed aan te lopen vanaf het treinstation Breda? Ik denk nl. dat ik met de trein vanuit Dordrecht kom dan.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan