Mama's uit omgeving Breda... (en omstreken natuurlijk!!)

Jahoor!!! Gezellie maar weer! Waar de gezelligheid is zijn Thomas en ik ook te vinden, hahahh!   Schrijf ons er maar bij op je lijstje Esmé!!

-X- Marieke

Het Stadspark ligt precies tegenover het Centraal station van Breda.
Daar zijn genoeg parkeergelegenheden in de buurt danwel parkeergarages. Kwestie van bordjes volgen. Ook iedereen kent er het stadspark danwel het centraal station, dus dat moet goedkomen.

Ik zal zo een nieuwe topic openen waar alles in staat..

Esmé mv Kay

Helaasje pindakaasje..... Mijn lieve zoon Tygo had hier even leuk neergezet dat we wel kwamen, maar hij heeft niet eerst netjes gevraagd of mamma misschien ook moet werken dan.
Wel dus... Dat is precies mijn werkweekend en weekenden zijn ontzettend moeilijkte ruilen. Helemaal op korte termijn.

Volgende forum-date beter.

Groetjes happyM.

p.s ik zal mijn zoon eens leren met zijn kleine tengeltjes van mamma's pc af te blijven....hihihihi

ik werk één zaterdag in de maand (omdat dan het personeel vrij heeft) en jullie raden het al: 12 mei moet Cissy werken........helaas tis niet anders

Cissy

Heel erg jammer!!
Misschien dat jullie tóch iets geruild krijgen?

Ik merk het wel in de andere topic wie wel of niet mee gaat..

nog sterker: ik werk één dag in de maand haha
Nee het personeel heeft één zaterdag in de maand vrij en dan moeten Wil en ik samen werken. Die jongens hebben dan natuurlijk al lang van tevoren afspraken gemaakt. Hier valt dus helaas echt niets te ruilen......volgende keer beter maar  

hoi hoi

he jakkie dan kan ik ook niet.. moet werken...

liefs tobi

.......piep., piep , piep......... werk

baal dat ik weer niet mee kan.......

grr was ik maar miljonair,,

balende tobi

Terug
Bovenaan