Hoi mama's,
Ow wat makkelijk,.. lachen om de gekke streken en trekjes van je kleine, maar hoe staat het met jezelf??
Ik had gisteren wel een HÉÉL domme blonde actie!!!! Maar vooruit, ik verwijt het aan de hormonen
Stel je voor;
Je rijd naar huis van je werk over de autosnelweg. Je bent ontzettend moe en bent ook van plan om bij het eerst volgende tankstation éven uit de auto te stappen voor wat frisse lucht om niet in slaap te kukelen.
Er rijd een auto voor je waarvan waarschijnlijk de bestuurder ook de gaspendaal kwijt is en besluit in te halen.. Je kijkt met je kleine zeepoogjes in je binnenspiegel, buitenspiegel en netjes over je schouder. Geen hond te bekennen dus inhalen maar en dan.......
PATS!!!
Sla je je hand/arm tegen de zijruit...
Euhm,..
Tjsa,.. Dan besef je ineens dat je niet op de fiets zit maar in een auto waar je geen hand uitsteekt maar een knipperlicht aan zet om richting aan te geven!!! Whahahahahhahahaha..
Ik heb zo ongelooflijk hard om mezelf moeten lachen.. en ja, ben echt even een luchtje gaan scheppen bij het eerstvolgende tankstation. Ik was dan ook énorm moe..
Dus,.. (waarom vertel ik dit eigenlijk??)
Esmé mv Kay en ???
(30.2 wk zwanger)