Mama blunders !!...

Hoi mama's,

Ow wat makkelijk,.. lachen om de gekke streken en trekjes van je kleine, maar hoe staat het met jezelf??

Ik had gisteren wel een  HÉÉL domme blonde actie!!!! Maar vooruit, ik verwijt het aan de hormonen

Stel je voor;

Je rijd naar huis van je werk over de autosnelweg. Je bent ontzettend moe en bent ook van plan om bij het eerst volgende tankstation éven uit de auto te stappen voor wat frisse lucht om niet in slaap te kukelen.

Er rijd een  auto voor je waarvan waarschijnlijk de bestuurder ook de gaspendaal kwijt is en besluit in te halen.. Je kijkt met je kleine zeepoogjes in je binnenspiegel, buitenspiegel en netjes over je schouder. Geen hond te bekennen dus inhalen maar en dan.......

PATS!!!  

Sla je je hand/arm tegen de zijruit...

Euhm,..

Tjsa,.. Dan besef je ineens dat je niet op de fiets zit maar in  een auto waar je geen hand uitsteekt maar een knipperlicht aan zet om richting aan te geven!!! Whahahahahhahahaha..

Ik heb zo ongelooflijk hard om mezelf moeten lachen.. en ja, ben echt even een luchtje gaan scheppen bij het eerstvolgende tankstation. Ik was dan ook énorm moe..

Dus,..  (waarom vertel ik dit eigenlijk??)

Esmé mv Kay en ???

(30.2 wk zwanger)

Wahaa Esme.... Dat is echt een mega-lachwekkende blunder.
Was je na je lachbui niet gelijk weer wakker??
Enne, hebben andere mensen je niet gezien??

Ik heb een keer iets doms gedaan met Stefan.
Hij was nog een echte baby. Hij had toen een hele droge huid.
Ik smeerde hem dagelijks in met huidolie.

Tot op die ene dag. Hij had zulke vieze vette haartjes.... Heb ik dus de potjes verwisseld en huidolie met haarlotion verward....

Vond dit ook een echte blunder... Jochie zag er niet uit!
heb het ook nog niet aan iemand verteld geloof ik.haha

Nog meer blunderige mamma's??

Groetjes
Margo
(mv Stefan en 32.4 weken zwanger van onze tweede)

HAHAHAHAHAHAHA Es!!!!!!

Nou Cis kom op met je verhaal... die is zo lachen (vertel hem best vaak ergens)

Hmm ik heb waarschijnlijk zoveel blunders dat ik ze niet eens allemaal onthou.

Zo stonden we zaterdag in de rij bij droomvlucht. Kinderwagen buiten gelaten dus stond met rugzak op mn rug en camera om me nek. Is zo'n grote spiegelreflex dus die stop je niet in je zak.
We staan wat te dollen en ik zeg (met mn zachte stemmetje ahum); Jeetje mensen ik voel me een complete japaner!
Ik kijk in het slinger rijtje direct naast me... daar staat een familie een beetje boosaardig naar me te kijken........ Inderdaad!

Gos gos schaamde me dood, maar lagen ook helemaal dubbel. Elke keer als we weer de rij verop op schoven stond ik te hopen dat ik niet weer naast ze stond hihi

Ikke vorige week, hartstikke moe, hele dag huishouden gedaan, boodschappen gedaan, 28 weken zwanger, je kent de gemoedstoestand denk ik wel..... Marit opgehaald bij het kinder dagverblijf (voor de duidelijkheid, mijn auto heeft centrale deurvergredeling op afstandsbediening) Ik sta thuis voor de voordeur, marit op 1 arm, zwangere buik enz  en ik krijg de voordeur toch gewoon niet open!!!??...........Gek he, ik was op het knopje aan het drukken van de auto, maar daar luistert de voordeur niet naar he!!

liefs Monique

Ok dan, op verzoek (ik weet meteen over welk verhaal je het hebt Paulien )
Ik heb hem hier al eens geplaatst, maar voor degene die het nog niet gehoord hadden, even nog een keertje:

Ik zat in de auto in Rotterdam, kwam aan bij een stoplicht en sluit netjes achteraan aan.
Toen het licht op groen ging, reed de voorste auto niet weg. Aangezien ik niet zo'n juffie ongeduld ben, bleef ik netjes wachten. Het licht ging weer op rood grrr...
Toen het licht op weer groen ging en de voorste auto weer niet ging rijden werd ik wel ongeduldig en ging lekker op mijn toeter hangen! Op de stoep naast mij was een man zijn hond aan het uitlaten, hij keek me gek aan en kwam naar me toe. Ik het raampje open gedaan.... zegt die man:
MEVROUW, U STAAT ACHTER EEN RIJ GEPARKEERDE AUTO'S!!!!!!!!

Whahahaha dit verhaal komt idd met veel verjaardagen weer op tafel...

Groetjes van Cissy

Whahahahaha, wat een lol, hihihi!!

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zulke blunders heb begaan, althans niet op dit moment. Ik ben wel een keer de hond vergeten mee te nemen toen ik net bevallen was en vol trots met kind in de kinderwagen de winkel uit liep. Toen ik al ver de hoek om was, kwam ik er achter. En de hond keek me met een bepaalde blik aan, waardoor ik niet langer geloof dat honden geen verstand hebben!! Hahahaha!!

Nu ik goed nadenk toch eentje waar ik me nog altijd rot over voel. Het was carnaval 2007 en ik was net een maand of 4 alleen, dus even de bloemetjes buiten zetten om de zorgen van alledag te verzachten. Stond er op zeker moment een heel leuke en mooie man naast me. We kwamen een beetje aan het praten en toen ik vertelde dat ik alleen was en een heel klein tipje van de sluier oplichtte,  vroeg ik op een gegeven moment of hij getrouwd was. Dat was zo. Ik zei toen tegen hem dat hij wel heel erg zuinig moest zijn op zijn vrouwtje en haar in ere moest houden. Later hoorde ik dat zijn vrouw ongeneeslijk ziek was . Ze is  afgelopen juli overleden en nog als ik hem tegenkom, wil ik me verontschuldigen, maar wellicht weet hij al lang niet meer waar het over gaat. Toch voel ik me er wel rot over.......maar ja, ik kon het ook niet weten natuurlijk!

Groetjes Fonske

Wat hormonen (onder andere) al niet kunnen doen met je, geweldig!!

Gisteren gebeurde hier nog zo iets. Lyanne had lange nagels en die moesten hoognodig geknipt worden (meestal bij ik ze af, vind ze minder eng namelijk). Dus ik zeg tegen Lyanne dat ze bij mij moet komen, zodat ik haar vingers af kon bijten. Ze kwam niet, dus ik zei dat ze moest luisteren en bij mij moest komen, anders zou ik ipv bijten, haar vingers er af knippen. Lyanne huilend naar papa toe en ik geen idee wat er aan de hand is. Tot Jorg zei, "hoor je nu zelf wat je zegt, ipv dat je haar nagels gaat afknippen, ga je haar vingers afknippen". En dat gebeurd wel vaker de laatste tijd, vergeet ook alles, of doe alles dubbel. Fijn die hormonen.

O ja, als je boodschappen gaat doen, is het handig om je portemonnee mee te nemen.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan