Mama blunders !!...

heb er trouwens nog 2

* op mijn  vrijgellenfeest vraagt een groep jongens wanneer de grote dag is Ik heel overtuicht woensdag Hoor ik echt mijn hele vriendinnengroep tegelijk  woesdag mira????
ik oh sorry vrijdag nou die jongens vonden het niet meer overtuicht klinken hoor hahahaa

*en ik was ook te vroeg met mijn jawoord Had al ja gezegt voordat die beste man vroeg wat is hierop jou antwoord En mijn man heel droog doe maar rustig hoor hebben voor een uur betaald   waarop ik zei maar ben al 2 dagen te laat he Ach het maakte van iets saais weer iets grappigs he

Nou, volgens mij heb ik er iedere dag wel 1! Gisteren wilde ik wat in de magnetron opwarmen en zette per ongeluk het bordje van Dean in de magnetron. Na een minuut vond ik het zo knetteren . Bordje half gesmolten. Oeps...

Groetjes,
Nelly.

Ikzelf maak nooooooit blunders(ahum)...
Maar kan me eigenlijk niet écht een herinneren.
Wel eentje van mijn schoonmoeder toen mijn man nog klein was...
Manlief zijn broer moest uit school worden gehaald (Gerben ging nog niet naar school,die was een jaar of 3).
Dus Ger achterop de fiets om zijn broer te halen.
Mijn schoonvader had avonddienst dus die was gewoon thuis...
Broer was vrij dus hup op de fiets snel een broodje eten thuis.
Bij thuiskomst vraagt mijn schoonvader verbaasd aan mijn schoonmoeder; 'Waar is Gerben?'
Haha,gewoon vergeten,die hing nog in het klimrek op het plein!
Geweldig!Ik plaag haar er nog wel eens mee!
Moet wel zeggen,mijn schoonmoeder liet vaak Gerben thuis als mijn schoonvader ook thuis was maar nu wilde meneer graag mee,dus dat verzacht de daad nog enigzins,haha.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan