Mama blunders !!...

Hé Marieke, stond jij dan vanmiddag achter mij bij de kassa???  Hele kar vol... moest betalen dus ik zeg met de pin graag en zoek mijn beurs.... sjips! Tas nog in de auto!! Gelukkig stond hij dichtbij en kon ik 'm ff snel gaan halen!
Tja... ook zwanger hè??

Groetjes!

hahaha Heerlijk om te lezen.
Ik blunder vast regelmatig maar kan zo even niets bedenken.
Wel was Roos voor de kerst heel boos op me want ik had geen drinken + fruit mee naar school gegeven.
Ik wist toch echt heel zeker dat ik dat wel had gedaan, komen we de volgende dag op school, jawel hoor een pakje sap + 2 manderijntjes???
Heb ik in de ochtendstress Linde ipv Roos op het pakje geschreven!!! hahaha ik vond het eigenlijk wel grappig, jammer dat er bij de juf geen belletje ging rinkelen.

groetjes Daniëlle

Dit is een beetje een aso blunder durf het ook haast niet te vertellen maar goed hier komt ie

Het was kerstavond en ik moest even wat uit de auto halen. Manlief is onder de douche en zoonlief ligt heerlijk te slapen! Dus ik ga via de voordeur weer naar binnen maar net voor dat ik naar binnen ga laat ik toch een grote boer (galmde gewoon) met de gedachte er staat toch niemand buiten. Ik doe de deur dicht en kijk nog even door het raampje van de deur en zie 2 jonge meisjes op de fiets die met hun mond open richting mij kijken.
Zo het is eruit!

Haha, wat grappig allemaal. Soms schaam je je diep hè. Ik heb meestal gewoon stommiteiten. Gisteren wilde ik wat foto's maken van Dean in het inimini beetje sneeuw, laat ik de camera uit m'n handen vallen. Kapot. Lens verbogen en camera naar de Filistijnen.

Ik heb ook wel eens alleen de pakjeshouder van Dean meegegeven naar de psz, zonder pakje erin. Oeps .

Groetjes,
Nelly.

Nou nu je het zegt over die camera. Ik heb m ook laten vallen omdat ik zo ontzettend eigenwijs ben. We waren bij madurodam en Thomas had een tekening van pino gemaakt en die wilde ik eraf halen. Maar manlief zegt nog laat lekker zitten en ik nee ik wil m hebben dus ik scheur die tekening eraf en laat de camera met lens uit vallen. Oeps En we gingen een week later op vakantie. Camera helemaal kapot kon m gewoon weggooien en hij was nog geen jaar oud. Gelukkig had ik de oude camera en hebben de camera opgegeven aan de verzekering en kregen gelukkig wat geld terug en hebben nu een nieuwe gekocht.

Haha, leuk om te lezen. Volgens mij is er ooit wel eens eerder zo'n topic geweest. Ik heb ook altijd van die domme dingen.

Ik ben een keer naar mijn werk gegaan met 2 verschillende laarsjes aan.
Heb op mijn werk het keukentje onder laten lopen. Ging de afwas doen en had het stopje in de gootsteen gedaan en was ff weggelopen, want het water liep toch niet zo snel.  Totaal vergeten en zag ineens een hoop water stromen. Kon ik gaan dweilen.

Maar een stomme en dure zet:
We zaten in de zomer gezellig te eten op een terrasje aan het water. Ik wilde afrekenen, dus haal mijn portemonnee uit mijn tas en op dat moment glipt mijn telefoon mee (die ik net pas 2 maanden geleden had gekregen voor mijn verjaardag van mijn man) en zie hem zo (als in slowmotion) plop eerst op de steiger en zo in het water plonsen. Oww wat voelde ik me lullig, al die mensen op het terras kijken. Vanaf dat moment stop ik mijn telefoon in zo'n apart zijvakje van mijn tas. Wist voor die tijd niet eens dat dat erin zat...

Owja en nog een telefoonblunder: ben een keer over mijn eigen mobiel heengereden...
Was met instappen uit mijn jaszak gegleden zonder dat ik het in de gaten had, weggereden en later er dus achtergekomen dat ik er overheen was gereden.

Zo vind het zo wel ff genoeg.

Groetjs Bianca mv Marissa.

Hahaha! Erg vermakelijk om te lezen allemaal!
Helaas (voor jullie dan) kan ik geen blunder met jullie delen: of ik maak ze niet of mijn brein blokt ze uit mijn geheugen, ik weet niet welke het is...

Groetjes,
Ellen mv Julian

hahahaha lig helemaal in een deuk hier om al jullie blunders

Ik kan er normaal al wat van maar als ik zwanger ben dan ben ik echt een complete ramp

*laatst wou ik op het werk het lekbakje van het koffiezet apperaat leeg gooien en ipv dat ik dat in de gootsteen gooi gooi ik het zo in de prullenbak dus had er een mooie bende van  Collega's lachen natuurlijk

* gewoon 3 dagen achter elkaar naar de winkel gaan voor bv wasverzachter en dan elke keer van alles kopen behalve wasverzachter

*Gisteren waren we een keer bij mcDonalds en mijn man ruimt het blad af en ik zat hem stom aan te kijken van waarom hij dat zo onhandig(?) deed Toen zeg ik het is maar goed dat jij het doet wat dan vraagt hij want ik had namelijk het complete blad weg gegooid vrees ik Hoezo zwanger?

Terug
Bovenaan