Haha, leuk om te lezen. Volgens mij is er ooit wel eens eerder zo'n topic geweest. Ik heb ook altijd van die domme dingen.
Ik ben een keer naar mijn werk gegaan met 2 verschillende laarsjes aan.
Heb op mijn werk het keukentje onder laten lopen. Ging de afwas doen en had het stopje in de gootsteen gedaan en was ff weggelopen, want het water liep toch niet zo snel. Totaal vergeten en zag ineens een hoop water stromen. Kon ik gaan dweilen.
Maar een stomme en dure zet:
We zaten in de zomer gezellig te eten op een terrasje aan het water. Ik wilde afrekenen, dus haal mijn portemonnee uit mijn tas en op dat moment glipt mijn telefoon mee (die ik net pas 2 maanden geleden had gekregen voor mijn verjaardag van mijn man) en zie hem zo (als in slowmotion) plop eerst op de steiger en zo in het water plonsen. Oww wat voelde ik me lullig, al die mensen op het terras kijken. Vanaf dat moment stop ik mijn telefoon in zo'n apart zijvakje van mijn tas. Wist voor die tijd niet eens dat dat erin zat...
Owja en nog een telefoonblunder: ben een keer over mijn eigen mobiel heengereden...
Was met instappen uit mijn jaszak gegleden zonder dat ik het in de gaten had, weggereden en later er dus achtergekomen dat ik er overheen was gereden.
Zo vind het zo wel ff genoeg.
Groetjs Bianca mv Marissa.