Mama s omgeving apeldoorn arnhem veenendaal rhenen

Dag mama’s!

Gefeliciteerd allemaal met jullie kindje!! Mijn eerste kindje komt in april 2019, erg spannend!!
Ik heb altijd in Nijmegen gewoond maar ik ga met mijn vriend in Arnhem wonen. Lijkt mij leuk om contact te hebben met (nieuwe) moeders :) 

Liefs,
Suus

Hebben jullie al een clubje? Of kan er nog iemand bij? Al een keer afgesproken met elkaar? Ik woon zelf in Apeldoorn en heb een zoontje van nu bijna 6 maanden.
Groetjes Tamara

We hebben een whatssapp groepje. Thea voegt meestal iedereen toe als je haar een mailtje stuurt. Dan stuurt ze een mailtje terug met alle info over ons en word je toegevoegd haar e mail staat een tijdje terug. Moet je maar even kijken als je nog bij de groep wilt?

Hallo allemaal,Ik zou het leuk vinden om aan te sluiten kan dat nog?  Ik ben 28 en 7,5 week zwanger van de tweede. We hebben al een dochter van bijna 17 maanden. Ik zag dat er meerdere mensen zijn met een dreumes.

Hallo dames, Ik ben Roos woon in Apeldoorn en heb een zoontje van 4 maanden.Het lijkt me leuk om met andere mama's (to be) in contact te komen:DIk had al een mailtje gestuurd dus probeer het via deze weg omdat ik geen reactie kreeg. Zou ik ook bij de groep mogen? 

Hi dames, sorry ik was even niet op het forum geweest.iedereen die bij de groep wil, mag haar nummer mailen naar theak85@hotmail.comRoos heb ik terug gemaild :)

Hoi allemaal, ik ben 32 en een zoontje van 20 maanden en kleine opkomst in mei, we wonen in Arnhem. Hoe verloopt het contact hier ? Hebben jullie elkaar al ontmoet? Ik heb wel intresse :) liefs

Terug
Bovenaan