@mama van Suzanne

hallo,
las dat jij ook uit Arnhem zuid komt? Ikke ook! haha.. laarwest om precies te zijn.
Jij dan?
Ook al mama, lees ik uit je naam? En hoe ver ben jij? Want zag je niet in het lijstje staan geloof ik!
Nou hoor t wel!
gr. Saskia.

Hoi Saskia,

Leuk he! Ik ben vandaag precies 5 weken, uitgerekend op 15 september. We hebben al een dochter Suzanne, zij is van 5 september 2003. Dus twee september kindjes...
Ik woon nu in de nieuwe wijk Stadseiland, ken je dat? Hoe ver ben jij dan? en welk lijstje bedoel je?

Groeten,

Julia

hi hi,

stadseiland ken ik wel ja! Mooie wijk, vooral die dijkwoningen!
Maar je dochter zal t wel helemaal geweldig vinden of niet? Of heb je t haar nog niet verteld? Kan me zoiets voorstellen, want t duurt natuurlijk wel erug lang.

Ik heb ook al een zoontje van nu 1,5jaar, zegt al wel baby buik, maar snapt dr nog niets van, haha..

Ben trouwens 29 en werk in kinderopvang. Wat doe jij verder?

Gr. Sas.

Hoi Saskia & Wendy,

Gezellig hoor!

Ik ben 29 en werk als secretaresse/adm medewerker bij een bedrijf dat protheses maakt voor bloedvaten....tja zeker nooit van gehoord he, ik ook niet voordat ik hier kwam.

Suzanne heb ik het al wel verteld, ze vindt het helemaal geweldig. Ze maakt zelfs tekeningen voor 'Vlokje' (de naam die we het kindje voorlopig maar geven), en geeft telkens kusjes op mijn buik. Ze vond het wel heel raar want ik was nog helemaal niet dik, hoe kan er dan een baby inzitten. Ze vergelijkt de baby nu echt met de baby-born, zo groot he? zegt ze dan.
Wij hadden eerst ook verwacht om als Suzanne 2 was voor een 2e te gaan, maar door omstandigheden en verhuizingen is dit steeds maar uitgesteld, en nu is ze al 6 als Vlokje geboren wordt, maar ze maakt het wel bewuster mee. Dus alles heeft z'n voor / nadelen. Gewoon genieten, wat maakt het uit toch??

En jij Wendy, hoe ver ben jij, wat doe jij, je eerste????

Hoi,

Ik ben 29 jaar en werk als doktersassistente. Nou ja werken, ik heb nog zwangerschapsverlof (durf het niet te vertellen op mijn werk). Heb een zoontje Beau van bijna 4 maanden. De tweede nu op komst niet gepland wel gewenst. Ben nu denk ik 5 weken en 3 dgn nl. 14 sept.

Groetjes Wendy

hey Wendy,

wat leuk dat je nu je tweede al verwacht, dit hadden wij ook graag gewild, jelte was 9mnd toen we weer zwanger waren, maar helaas is deze zwangerschap bij 19wk misgelopen.
Nu is Jelte ruim 2 en ach ook nog een korte tijd tussen de twee!
Maar zal best aanpoten voor je worden joh deze zwangerschap, stuk zwaarder met zon kleintje erbij.

Woon in je oud-Oosterhout of in de nieuwbouwwijk? Ik werk nl daar in ''de klif'' op het kdv, gaat Beau daar ook heen? en de as kleine?

Leuk dat Suzanne zo lief is tegen je buik, geweldig toch ook al is het net zo groot als een rijstkorreltje.. haha..

meiden fijne avond, ga eten maken!
gr. Saskia.

Hoi Saskia en Julia,

Is ook toevallig, ja woon in de nieuwbouwwijk maar Beau gaat naar de kleine Jump naast de AH. Hij gaat donderdag 3 uurtjes proefdraaien. Dan heb je in jou groep wel de kleine van een kennis van ons ha ha.

Wel spannend dan deze tijd of niet? Wanneer hebben jullie echo? Ik ga 11 feb voor de echo en 20 feb voor de intake. Ik mocht al eerder maar dat is dan net in mijn eerste werkweek nog maar niet doen dus.

Hoe voelen jullie je?

Groetjes

Terug
Bovenaan