@mama van Suzanne

hoi Wendy,
oh wat spannend dat ie gaat wennen! Maareh.. mijn vriendin werkt daar! Bij de konijntjes toch?
Ze heet Janneke, maar werkt momenteel halve dagen omdat ze ook zwanger is (krijgt morgen haar 1e echo, is 1,5week verder dan wij..)
Hopenlijk zie je dr, moet je haar maar de groetjes doen.

Maareh... diegene die je kent toevallig ook op mijn groep? Want dr zijn 7groepen namenlijk... ik werk op de bananengroep (allemaal fruitsoorten) Maar heb net 2jr op de kiwigroep gewerkt.. ben benieuwd! haha..

Voel me wel ok, lig wel vroeg op bed savonds en voel me borsten, maar verder geen kwaaltjes eigenlijk!
Heb al wel dat mn broeken een beetje strak beginnen te zitten en dan vooral savonds, pff.. nu al, haha.. dat gelooft nog wat.
Jullie dan?

x Saskia.

Goedemorgen!!

Wendy, leuk zeg dat je nu al een tweede verwacht, kan me voorstellen dat je niet staat te springen om het op je werk mee te delen, maar tis jou keus, en jou leven en ze mogen je er nooit voor ontslaan! Dus gewoon lekker genieten!

Ik heb nog geen kwaaltjes, behalve de menstruatieachtige krampen, vraag mij af hoe lang dit normaal is. 19 februari gaan we voor het eerst naar de VK, vorige keer kregen wij meteen een echo, neem aan dat dat nu ook zo is. Heb wel een rode stip bij de VK omdat Suzanne er met 3 kwartier was.....en de VerloskundigeN jaja 2 er net op tijd bij waren om haar nog te wereld te kunnen helpen. De eerste kwam binnen en riep meteen je hebt 10cm ontsluiting liggen nu!!! Echt waar ik ben die dag nog rustig in ondertrouw gegaan,(hahaha moest wel snel gebeuren want ik dacht dat ik buikgriep had, boodschapjes gedaan (hoe naief kun je zijn als je 9 maanden zwanger bent......bleken dus weeen te zijn) .
Maar verder ben ik niet misselijk, geen last van mijn borsten maar heb ook die strakke broeken savonds en vraag me ook echt af of dat al buikje kan zijn of komt het na al die heerlijkheden met de kerstdagen???

Dus we zijn alle 3 29, ook toevallig he!, Nou dat we nog een hoop kunnen kletsen, elkaar kunnen helpen en klagen als we dat willen!

Liefs Julia

Hey,

Dat klopt ook wel maar zie er wel tegenop om het ze te vertellen. Die menstruatieachtige krampen heb ik ook nog, bij Beau volgens mij tot een week of 9 -10. Ben nu erg moe bij Beau niet zo, toch een hele andere zwangerschap tot nu toe. Bij Beau had ik alleen gevoelig borsten en nu ook vreselijk last van mijn maag.

Beau gaat inderdaad naar de konijntjes. Julian heet het jongetje dat naar de klif gaat weet niet welke groep. Stel dat hij bij jou op de groep zit zeg nog maar niets tegen moeders want die weten nog van niets ha ha.

Liefs Wendy

hey meiden!

Hebben jullie al weekend? Wendy jij natuurlijk al hééééél lang! haha...
Hoe is het wennen gegaan met Beau? Heb je kennis gemaakt met Janneke?
Julian ken ik trouwens niet! Of is het met broertje Mees? Dan ken ik em wel!
Maar ik hou natuurlijk mn mond hoor!

We zijn idd alledrie 29 he?
Wanneer worden jullie 30? Ikke in mei. Heb dr wel beetje moeite mee julie niet? haha.. klinkt gelijk zo oud, geen twintiger meer

Hier alles goed! Weinig last van mn kwaaltjes enzo. Aankomende zondag al weer 7wk... nou ja al! pff... tijd gaat niet zo snel.
Nou ga samen met manlief film kijken!

Fijne avond en weekend.

Hey,

mijn laatste week verlof gaat in....
Heb Janneke even heel kort gezien en hand gegeven zij eruit en ik er in. Het wennen was heel goed gegaan, ik had er meer moeite mee ha ha ik moest ook wennen.
Julian heeft geen broertje of zusje dus ik denk dat hij op een andere groep zit.

Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik ga gezellig met mijn zus naar Breda.

Groetjes

Goedemorgen,

Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed.
Heb besloten om het toch maar vast te vertellen op mijn werk, morgen hebben we een uitje voor die tijd gesprek met een van mijn werkgevers. Er gaat in april veel veranderen bij ons waar ze mij volledig ingepland hebben. Wel spannend dus morgen.

Hebben jullie nog wat leuks gedaan in het weekend?

Groetjes Wendy

hoi hoi,

hier ook alles goed... kan me voorstellen dat je het gaat vertellen, maar wel spannend.
Werk je dr al wel lang? Dat scheelt altijd wel....

Wij zijn bij mn nichtje op visite geweest, woont net samen en zaterdagavond zijn vrienden geweest, was gezellig, zij is ook net zwanger, dus ze gingen (gelukkig) niet zo laat naar huis! haha.. Kakte beide helemaal in!

Groetjes Saskia.

Terug
Bovenaan