@mama van Suzanne

Hoi,

Hoe is het met jullie??, ik ben de afgelopen dagen flink beroerd geweest. Misselijk!! krampen in buik, rug en benen!! verschrikkelijk. Echt hele dagen geslapen, niks gegeten 3 kilo afgevallen vanaf vrijdag. Niet goed dus...ken dit ook niet van de vorige keer (ik weet het niet alle zwangerschappen zijn hetzelfde, maar dit is echt niet leuk meer), vandaag de eerste dag dat ik weer een beetje aanspreekbaar ben. We zouden dit weekend een weekendje weggaan naar Drenthe, hoop dat ik me dan wel wat beter voel.

Hopelijk met jullie een stuk beter!, ben benieuwd hoe ze reageren op je werk Wendy, ik hoop voor je dat ze gewoon schappelijk zijn en blij voor je kunnen zijn.

Tot snel weer!

Hoi,

Wat balen dat je zo ziek bent zeg. Voel je je vandaag al wat beter? Hoop het wel als je dit weekend weg gaat. Het weer zit ook al niet mee. Je moet inderdaad niet te veel afvallen niet zo best.

Ik voel me gelukkig wel goed, soms wat last van mijn maag maar als ik jou hoor dan heb ik niets te klagen. Heb wel hele andere dingen dan bij Beau. Nagels allemaal afgebroken, erg vet haar en net als saskia erg moe...

Op  mijn werk reageerde ze gelukkig erg positief. Ik werk daar nu 8 jaar dus al een tijdje. Vonden het erg leuk voor ons.  Ze maken zich alleen een beetje zorgen over mijn lichaam  dat het erg zwaar gaat worden. Moet natuurlijk een 2e bevalling doen in 1 jaar.  
Waar ga je heen in Drenthe wij gaan de week erop ha ha
Heel veel beterschap.

Liefs Wendy

hey Julia en Wendy,

hebben al even niet gekletst he?
Ik zal ook helaas niet meer meekletsen, want heb gister miskraam gehad. Zaterdag begon het  bloedverlies en de echo gaf ons ook niet veel hoop.
Hier wel een vruchtje te zien, maar deze gaf 6wk aan ipv 8wk. Dr was nog hoop, maar het bloedverlies zette door en ben gister het vruchtje verloren.
Erg verdrietig allemaal, we waren al voorzichtig blij ivm onze vorige zwangerschap, maartoch je maakt toch al stiekem plannen...

Meiden wens jullie heel veel goed toe en een dikke knuffel voor Suzanne en Beau.

Liefs Saskia.

Hoi Saskia,

Wat erg! Ik kreeg de rillingen toen ik net je bericht aan het lezen was.
Zeker verheug je je er al op dat mag ook best alleen nu is het wel heel zwaar.
Ik wens je heel veel sterkte en zou het fijn vinden om te weten hoe het met je gaat.

Doe het rustig aan.

Liefs Wendy

hai Wendy,
bedankt voor je berichtje, lief dat je wilt weten hoe t verder met me gaat... weet niet of je toevallig hyves hebt?
Ik heb vandaag vk aan tel gehad en zij heeft voor maandag een afspraak bij de gyn geregeld, hopenlijk worden we daar gerustgesteld en kunnen we snel weer voor een volgende zwangerschap gaan...
Gr. Sas.

Hoi Saskia,
Hoe gaat het met je? Is het vloeien inmiddels gestopt?
Ik ben denk ik de een van de weinige mensen die nog niet op hyves zit. Ik zal je mijn mail geven; w.swelsen@gmail.com

Doe je rustig aan?! Ben benieuwd hoe het bij de gyn gaat.

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan