Mamaclub augustus 2010!

Aangezien er nog geen augustus forum is maar even zo!
Ik ben Sola en nu 5 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje!
Zijn er al meerdere zwangeren voor augustus 2010?

Gr S

Gefeliciteerd, Sola! Ik heb nog iemand voorbij zien komen die zich 'voorlopig' bij de 'julimama's' aansloot. Net als drgini, zou ik ook 'augustusmama' kunnen zijn...
Dus, beste 'zomermama', hoe is het? Hoe zwanger voel je je?
Liefs!

Gefeliciteerd Sola!
Hoe voel je je?
Ik ben denk ik eind juli uitgerekend maar dat zal een echo nog uit moeten wijzen! Misschien wel een grens gevalletje juli-augustus, even afwachten nog!
Groetjes!

Gefeliciteerd! Ook ik weet vandaag dat ik zwanger ben, net getest en alle 3 de testen gaven een (licht) streepje. Ik ben nu pas 4 weken en uitgerekend op 13 augustus.
Volgende week dus maar eens een verloskundigenpraktijk bellen.

Groetjes, Sientje

Gefeliciteerd! Ook ik weet vandaag dat ik zwanger ben, net getest en alle 3 de testen gaven een (licht) streepje. Ik ben nu pas 4 weken en uitgerekend op 13 augustus.
Volgende week dus maar eens een verloskundigenpraktijk bellen.

Groetjes, Sientje

Hallo Sola en alle andere!
Proficiat!!
Ik wil ook graag bij de Mama's van Augustus. Ik ben dit weekend 5 weken zwanger.
Ik heb al een zoontje van 4 jaar en ondertussen zijn we alweer 2 jaar verder voor een 2e en heb ik 2 miskramen achter de rug. Ik vind het dus allemaal super spannend en durf nog niet al te blij te zijn....!! Ik heb 23 dec mijn 1e echo staan.
Ik heb nog niet veel last van kwaaltjes, ik ben wel erg moe. Bij m'n 1e ben ik van week 8 t/m week 19 super ziek en misselijk geweest dus ik hoop heel erg dat deze zwangerschap anders gaat lopen. Hoe voelen jullie je??
Liefs Rebra

hoi hoi

hier ook nog een augustus mama
ik heb een zoontje van ruim 2 jaar
6 maanden terug een miskraam gehad en nu 5 weken zwanger
ik ben 8 augustus uitgerekend

groetjes moekje
mama van Ryan

Terug
Bovenaan